Skocz do zawartości

swiderek

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 touring 528i 1997

Osiągnięcia swiderek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. kontrolki nie gasna. auto stoi u elektronika. dam znac jak wyjedzie czy cos zrobili.
  2. Sterownik ABS był sprawny z jeżdżącego auta. Z tą adaptacją to różne informacje słyszałem. Co do piasty to po odpaleniu zgasły by kontrolki na zegarach a dopiero po ruszeniu wyskoczyłyby błędy. Postaram sie sprawdzić dzisiaj czy dochodzi prąd do czujnika od sterownika.
  3. Wiem o co chodzi. Ale podczas stania raczej sie jej nic nie stało. Postaram sie jakoś to sprawdzić. Zaglądałem w dziurę gdzie wchodzi czujnik i wszystko było czyściutkie. Straszna zagadka !!!
  4. Orginał. A koronka gdzie? W piaście? Da sie łatwo sprawdzić?
  5. Witam.Mam problem. Przestał działać prędkościomierz i ekonomizer.Wczoraj odstawiłem auto i wszystko działało, a dzisiaj odpaliłem i od razu braki na zegarach. Wyświetla też brak ABS i ASC. Najpierw wymieniłem czujnik lewy tył 3 razy i nic. Podłączyłem pod podstawowy komputerek i pokazywało brak odczytu prędkości koła i błąd czujnika PRAWY TYŁ. Jego też podmieniłem i nic. Pojechałem na normalny komputer, który także pokazał tak samo. Przejechaliśmy sie kawałek i prędkość koła czyta tylko z lewego przodu.Dodam że sprawdzałem także kostkę i kabel pod nadkolem i wszystko ok. Podmieniłem sterownik ABS pod maską, a nawet sterownik ABS i ASC pod schowkiem. Zero efektu. Jestem załamany bo wyczerpały sie wszystkie mi znane możliwości. Może jakieś pomysły. POMOCY :cry2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.