Skocz do zawartości

Pawel1337

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523i

Osiągnięcia Pawel1337

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. a kloszy oryginalnych już nie idzie dostać?
  2. Nie wprowadzaj kolegi w błąd, pisząc takie bzdury. Pawel1337, z tego co widzę to auto masz przedliftowe, a tu klosze są tylko na zatrzaski i bez najmniejszego problemu można je wymienić. Musisz jednak zdemontować z auta całe lampy. Jak już lampy będziesz miał na stole wymiana kloszy to 2 minuty. Rozumiem, lampy wyjmują się jako jeden element czy tam trzeba coś poodkręcać pojedynczo? Jakby ktoś miał jakieś zobrazowanie byłbym wdzięczny.
  3. Witam. Ostatnimi czasy zaczął mi parować lewy przedni klosz w aucie. Zastanawiam się nad kupnem nowych kloszy, bo widziałem na allegro, że sporo tego jest, a moje nie dość, że paruje jeden z nich to oba są jakieś zakurzone i brzydkie w środku, ale interesował by mnie jakiś porządny egzemplarz. I tu moje 2 pytania: 1. Jakie klosze lamp przednich kupić? i czy są dostępne jeszcze gdzieś oryginalne? 2 jak wypiąć klosze? bo widzę od góry 2 zaczepy do odpięcia i 2 nakrętki do odkręcenia, coś jeszcze się tam odpina? poniżej foto: http://i57.tinypic.com/2n19yyv.jpg
  4. spalanie nie wzrosło znacząco jeśli w ogólr, nadal jest na poziomie: "gdybym wiedział że 2,5 litrowa beta tylko tyle pali wziąłbym 3 litrową" :D, ale co do wiatraka to fakt swoje lata ma i lepiej by było gdyby się nie rozsypał. Kwesta tylko tego jak można sprawdzić co jest uszkodzone wisko czy termostat, a może to wina zapchanej chłodnicy? Bo i z takimi opiniami się spotkałem czytając trochę o temacie. Jak już będę pewny co to - wymieniam. Nie lubię mieć takich niedociągnięć w aucie i nie jestem też zwolennikiem podejścia typu "w sumie to coś nie działa, ale da się z tym jeździć to nie naprawiam".
  5. W zasadzie to nie przeszkadza w niczym, ale lubię mieć wszystko sprawne. Kiedy w takim razie zainteresować się tematem? No i zastanawia mnie czy można coś zrobić z samym czujnikiem czy wymienia się już cały element jak czujnik nawali?
  6. to pewne, że to nie wisko? bo nowy termostat behr to 165pln na allegro... jeśli to on to nawet się nie zastanawiam i zamawiam, tylko przeraza mnie trochę wymiana tego jak poczytalem, jest sens się brać za to samemu jeśli się ma małe doświadczenie? Wymiana tego elementu u mechanika to mniej więcej jakiego rzędu koszt, tak pi razy drzwi?
  7. Witam, fajnie że taki duży odzew, aż mi głupio, że tak zaniedbałem temat... Ogólnie rzecz biorąc wykonałem test 7, wiskoza ostatnimi czasy chodzi tak jak chodziła, nic się nie zmieniło przez to, że są upały, wyłącza się po przejechaniu dość dużej odległości najlepiej stałą prędkością na jednym biegu, wyniki testu 7: autem przejechałem z 20km bo po osiągnięciu temperatury 87stopni temperatura nie szła już w górę, może przy długiej jeździe dobiło by do tych 90, ale ogólnie temperatura po nagraniu silnika wahała się między 86-87 stopni i już wtedy gdy wjechałem w korek i ruszyłem wiskoza zaczęła działać... Schładza silnik do ok 84 stopni, tylko po co? Chyba jednak coś z nią nie tak...
  8. Auto jest w gazie, może to jakaś różnica? Ogólnie zainteresować się wymianą tej wiskozy skoro tak szybko się załącza, czy zbagatelizować temat? szczerze mówiąc dźwięk nie jest najprzyjemniejszy, a boje się, że gdy zaczną się upały to chłodnica cały czas tak będzie pracować, a tego bym nie chciał.
  9. Witam. Od pół roku mam E39 523i. Ostatnimi czasy jak zrobiło się ciepło zauważyłem, że gdy przejadę trochę kilometrów (10-15km) po czym wjadę w korek, lub na trochę zatrzymam się i potem ruszę (można to też zaobserwować kiedy przejedzie się krótką trasę powiedzmy z 10km, wtedy nic nie słychać, a gdy wyłączy się auto na chwile, nie da się mu wystygnąć i po chwili włączy się je i odjedzie to wtedy podmuch jest słyszalny), podczas przyśpieszania, głównie od 2tys obrotów w z wyż słychać podmuch od strony silnika, tak jakby jakiś mocniejszy cooler się uruchamiał czy jakaś inna dmuchawa? Dmuchanie kończy się czasem szybciej, czasem później, ale nigdy nie trwa to długo (5-15km). Gdy np wyłączę auto i trochę odczekam aż ostygnie to też objaw całkowicie ustaje. Ogólnie nie jest to jakieś bardzo uciążliwe, ponieważ auto przez to nie traci mocy, ani nie dzieją się inne podejrzane rzeczy, ale zaczęło mnie to zastanawiać... Gdzie szukać tego przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.