Skocz do zawartości

SlowLopez

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia SlowLopez

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. E39 525d 2003 skrzynia manualna wg. komputera Miasto - 9.8 Poza - od 6.8 do 7.5-8.0 w zależności od chęci zmiany proporcji w parametrach "czas i odległość" :lol:
  2. Witam, Nie wiem czy pomogę, ale identyczny problem miałem kiedyś w Hondzie Accord 2.0 TDi. Pojawił on mi się po wyjęciu wtrysków w trakcie zmiany uszczelki pod głowicą. Ale sprawa wyglądała dokładnie tak: Pewnego dnia zobaczyłem jakieś wycieki oleju spod uszczelki - sprawa intrygująca więc biorę się do wymiany. Wszystko idzie pięknie i sprawnie, wyciągam wtryski z głowicy odkładam je na poziomo na 1 dzień (bo robiłem płaszczyznę). Następnego dnia wszystko składam do kupy, przy okazji wymieniam oczywiście wszystkie filtry, płyny, oleje itp. Wsiadam do auta , przekręcam kluczyk - pali, dodaje gazu - wkręca się na obroty normalnie wszystko pracuje taka jak przed robotą. Oki to teraz się przejadę i ...........to było moje wielkie zdziwienie - 1 pedał podłoga i muł, 2 pedał podłoga - muł, 3 - pedał podłoga - muł itd. trochę więcej mocy łapał jak odpalała się turbina. Jazda była taka dokładnie jak piszesz o wyprzedzaniu można było zapomnieć totalny brak mocy. Wracam do garażu myślę sobie chyba zapłon przestawiłem na pompie, patrze na znaki - idealne. Potem to już była zabawa przez tydzień czasu gdzie slinki był 2 krotnie rozbierany i składany i diagnozowany komputerowo. Komputer pokazywał wszystko oki. Ale przypadkowo jeden z tzw. "mądrych mechaników" zapytał się czy wyjmowałem wtryski i leżały one w pozycji poziomej. Jak mu powiedziałem że tak to gościu normalnie przyniósł mi nowy komplet powiedział że ode mnie weźmie tylko 1500 zł (cena w ASO 6000 zł)i życzy mi szerokiej drogi. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
  3. Witam, Gdzie w E39 2003 525d Tour (z dużą Navi) znajduje sie tuner radiowy ? I czy bez niego będzie działał magentofon. Sprowadziłem to auto i sprawdziełem wszystko (comp, navi, telefon, webasto) tylko radio i magnetofon nie działa. Wogóle to żaden przycisk po lewej stronie konsoli nie działa łacznie z pokrętłem. Proszę o pomoc SlowLopez Ps. Ile mniej więcej kosztuje tuner, jakby okazało się że go nie ma ??
  4. Witam, Od niedawna jestem posiadaczem e39 525d tour z 11.2003. Auto sprowadzone z Francji. Samochodzik jest cool !!! Drewienko, skóra, telefon, navigacja, websto pełna elektryka, pamieci fotela itp. Parę rzeczy musiałem doprowadzić samemu do ładu: jedne oringi się nie paliły, luserko prawe peknięte i takie tam. Wszystko wyprowadziłem ale - no właśnie, ale nie mogę, nie moge nie mogę :mad2: w ogóle uruchomić radia, które jest wpanelu nawigacyjnym. Cała nawigacja, telefon, computer, websto sterowane z panela nawigacji działa ok, ale nie mogę przeskoczyć na radio, CD lub kasetę (klawiszem MODE). Zero reakcji. I tak sobie jeżdże w głuchej ciszy ogladając spalanie, temp, położenie wysokość nad poziomem morza i inne pierdoły - usnąć można. Radio nie ma 100 % kodu - dawałem kluczyk do BMW w Wawie i mi wszystko sprawdzali (przebiegi, numery itp) nawet zrobili mi brief samochodu tj. co miał przy wyjści z fabryki. Nie mam pojęcia jak to uruchomić. Może trzeba nacisnąc jakąś kombinacje klawiszy lub odblokować. Trudno podejrzewać że klawisz nie działa - raczej nie możliwe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.