Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem w trakcie rejestracji swojego anglika E39 w Anglii. Na TUV po wszystkich dokonanych zabiegach facet powiedzial, ze poza lampami przednimi auto jest gotowe i nie ma zastrzezen.

Przymierzylismy sie dzis do wymiany lamp i.... niespodzianka.

 

W tej chwili w aucie sa lampy z soczewka, ale nie ksenonowe. Zarowki HB4 i HB3. Czy takie lampy byly seryjnie montowane? Regulacja wysokosci manualna.

W sprzedzazy w wersji europejskiej dostepne sa tylko lampy halogenowe (bez soczewki) lub z soczewka, ale te sa dla xenonow i sa samopoziomowane.

Nie ma dostepnych moich lamp w takiej samej konfiguracji jak obecne dla ruchu prawostronnego.

 

Pytanie: Czy moje lampy byly kombinowane? Jesli nie, to gdzie dostac takie lampy jakich potrzebuje?

Definicja szalenstwa - robienie wciaz dokladnie tej samej rzeczy w dokladnie ten sam sposob oczekujac zupelnie innego ofektu.
Opublikowano
No to są standardowe lampy i od góry lampy jest taki przezroczysty dekielek zdejmujesz go i przesuwasz ciegna w odpowiednią strone zmieniając tym samym kąt swiecenia swiatła na wersje europejską. Tak na marginesie to były jakies kosmiczne kłopoty przy przeróbce bo tez mam anglika bardzo ładnego i rozwazam przeróbke .Dzieki i pozdro
Opublikowano

Regulacja w jednej z nich nie dziala. Poza tym Niemcy kreca nosem bo ta regulacja jest "jako taka" i nie spelnia wymogow TUV.

Ale znalazlem nowe lampy wlasnie ten rodzaj (soczewka ale dla zarowek HB4 i HB3). Umowilem sie jutro, ze podjade i kupie bo blisko (i rodak prowadzi sklep).

Ponoc nie jest to rarytas, ale rzadkosc bo w wiekszosci w E39 podobno byly albo zwykle lampy na H7 albo Xenon.

Jesli chcesz to dam Ci znac jak z jakoscia - maja certyfikacje TUV i dzialaja z silniczkiem recznego stawiania wysokosci.

 

Tu masz link, cena przystepna:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370436046647&category=44240&_trksid=p5197.c0.m619#ht_1546wt_1163

Definicja szalenstwa - robienie wciaz dokladnie tej samej rzeczy w dokladnie ten sam sposob oczekujac zupelnie innego ofektu.
Opublikowano
No to są standardowe lampy i od góry lampy jest taki przezroczysty dekielek zdejmujesz go i przesuwasz ciegna w odpowiednią strone zmieniając tym samym kąt swiecenia swiatła na wersje europejską. Tak na marginesie to były jakies kosmiczne kłopoty przy przeróbce bo tez mam anglika bardzo ładnego i rozwazam przeróbke .Dzieki i pozdro

 

Według mnie, to nie rozwiązuje problemu, ponieważ nie zmienia to kąta na ruch prawostronny, a jedynie wyrównuje strumień światła do linii poziomej usuwając kąty. Wystarczy w nocy postawić auto przed ścianą, przełączyć przesłonę i wszystko jasne. Jest to rozwiązanie w przypadku tymczasowej wizyty na kontynencie. Zostaje przesłonięte doświetlanie lewego pobocza, dzięki czemu nasz "anglik" nie oślepia innych kierowców, których na kontynencie mijamy z lewej strony.

 

Przypuszczam, że nawet jak kupisz lampy z oprawkami/żarówkami H7 to wystarczy podpiąć wtyczki i powinno wszystko śmigać (to tak w teorii).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.