Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

opisze po krótce problem,

w INPA mam : air charge pressure controller oraz air charge control deviation,

auto czasami jest słabe czasami jest ok. Jak ma ciezki okres to wskaznik zuzycia paliwa pokazuje mało, jak jest dobry do idzie do 30 na 4 biegu.

Dzisiaj po wjechaniu na dziure odzyskało moc.

W którym miejscu jest ten czujnik, da sie go jakos wyczyścić/ przemyć lub wycziścić styki ?

Poniżej code z INPA, może ktoś pomóc w interpretacji ?

 

E R R O R   M E M O R Y           ---------------------------------------
Date:      31.10.2011 19:12:42 
ECU:       D60M47A0 
JobStatus: OKAY 
Variant:   D60M47A0
-------------------------------------------------------------
RESULT:    1 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
3F57  3F57 air charge pressure controller
Error counter:    1 Logistic counter: 40
  Mileage                                 227232     km  
  Engine speed                              2703.08  1/min   
  coolant temperature                         83.25  °C   
  Rail pressure Actual                      1024.03  bar   
  Injection quantity                           5.51  mg/Hub   
  Air mass per cylinder                     1335.94  mg/Hub   
  Charge pressure Actualwert                2510.76  mbar   
  Pedal value sensor                           5.51  %   
  Battery Voltage                          14337.51  mV   
  Vehicle speed                               74.02  km/h   
  duty cycle air charge pressure controller    76.41  %

Ladedrucksteller elektrisch oder mechanisch defekt oder Uebertemperatur   
Test conditions fulfilled   
Error not occurred yet   
Error would not cause a warning lamp to light up   
Fehler in Entprellphase   
Fehler in Entprellphase   
Fehler in Entprellphase
Error code: 3F 57 04 02 00 00 01 28 6E F4 62 85 82 0E D4 FF            07 58 4B 61 =========================

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wygląda na defekt turbo, a dokładnie elektrycznie sterowanej klapy, sprawdź ją czy nie ma oporów i nie ma zastań na połączeniach ruchomych i ewentualnie przesmaruj, jak nie pomoże to niestety sprężarkę całościowo można wymienić jedynie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.