Skocz do zawartości

Turbo bmw!!


Piotr_12

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli byś miał stały dostęp do sprawdzonych części po dobrej cenie (turbina, intercooler etc), do tego tanią siłę roboczą która by to sprawnie robiła, oczywiście musiałbyś to bezpiecznie wystroić i dawać jakąś sensowną gwarancje, wtedy może i tak. Ale wydaje mi się to trudne do wdrążenia.

Już prędzej sprowadzanie "igiełek", doprowadzanie do stanu możliwie idealnego - fabrycznego i sprzedawanie po wygórowanych cenach. - na e30, e34, e36, e28 itp jest popyt jesli auto w stanie idealnym, i ludzie płacą za te autka po 2 x więcej od ceny rynkowej :)

http://img338.imageshack.us/img338/4369/sygnaturka2w.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
jeśli chodzi o projekty turbo/kompresor to ja nie dawał bym żadnej gwarancji jesli silnik nie był by remontowany i uprzednio przygotowany. Można dać gwarancję na turbinę etc a to że komuś wysra się panewka albo urwie zawór to już nie moja sprawa bo ja tam nie zaglądałem więc raczej tego nie popsułem. Koszt remontu silnika np. m50 to ok. 4-6 tyś zł ale mamy wtedy silnik jak z fabryki. do tego koszty montażu turbo/kompresor to w zalezności od 8 do 25 tyś albo i sporo więcej.

Rozkodowanie numerów VIN na PW


sprzedam drążki kierownicze boczne (prawy, lewy) do e34 touring tanio

511185044 - nie odbieram prywatnych


Dbajcie o siebie i o innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi chodziło o gwarancje w ramach np rozstrojenia mapy, czy inne jakieś detale, poprawki, itp, które niekoniecznie musiały by być odpłatne. Czyli ktoś kupił od Ciebie uturbione auto, za 2 tygodnie przyjeżdża bo coś nie ciągnie jak powinno, poprawiasz za free i klient odjeżdża.
http://img338.imageshack.us/img338/4369/sygnaturka2w.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawiasz za free i klient odjeżdża.

 

Przy doładowanych jednostkach to rozstrojenia mapy mogą się zakończyć wyjściem korby przez blok.

Turbo w samochodzie który z natury jest wolnossakiem wymaga chociaż minimalnej wiedzy. Mi czasem spadały opaski przez zbyt duże ciśnienie i silnik najczęściej stawał. (na szczęście)

więc jeśli ktoś nie ma wogóle pojęcia o tym, to nie polecał bym takiego auta dla kogoś kto nie ma pojęcia o mechanice.

A jeśli jest wszystko odpowiednio zrobione to nie ma najmniejszego problemu moim zdaniem z awariami.

Najczęściej do awarii dochodzi w skutek nie odpowiedniego użytkowania (palenie gumy albo inne debilizmy)

Wtedy jak wiadomo każda część dostaje bardziej po du..ie gdyż przez dłuższy czas jest narażona na wysokie obroty i duże przeciążenia.

Poza tym jeśli robi się taką instalację to nie zaczyna się i kończy na silniku ale też zawieszeniu, hamulcach, przeniesieniu napędu etc. a jeśli ktoś szuka oszczędności i chce mieć instalację +100KM z m50b20 za 5 tyś to nie ponoszę odpowiedzialności za to gdyż z góry wiadomo że się to szybciej wysypie niż się komukolwiek wydaje.

 

P.S. odnośnie warsztatu który tylko remontuje silniki to powiem Ci że zajmuje się tym dodatkowo i że tak powiem do końca kwietnia nie mam co myśleć o wolnym.

Rozkodowanie numerów VIN na PW


sprzedam drążki kierownicze boczne (prawy, lewy) do e34 touring tanio

511185044 - nie odbieram prywatnych


Dbajcie o siebie i o innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.