Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

mam e90 318i silnik n46b20, 129km. Troche to mało, i myslałem żeby zmienić soft na 320i, gdzie jest ten sam, motor n46b20. Na początku myślałem ze to tylko kwestia oprogramowania, ale doszukałem sie ze jeszcze podobno jest inny kolektor. W 320i jest porostu większy kolektor, bo w 318i jest ten sam kolektor co w 316 i 116.

Mam do was pytanie. Czy wystarczy zmienić kolektor dolotowy i soft ? Może ktoś z kolegów, pracownik serwisu, albo osoba kompetentna możne mi coś doradzić ?

 

zdesperowany 129koniowiec ...

Opublikowano

Nie dziwię Cie sie 129koniowcu, ze jestes zdesperowany....osiagi niewiele lepsze niz w Pandzie w kultowym BMW "3" ??? Nie to to nie moze byc !!!! :D

 

Zalezy ile floty mozesz wydac....ja w modelu 328i zwiekszylem moc z 234 PS do 267 (moment z 271 do 305 NM)...kosztowalo to okolo 10 tys zl.

 

Najwiecej kosztowal wydech Hartge - 6k zl. Ale warto było.

 

Rozglądnij sie za porządnym warsztatem tuningowym BMW w Twoim okręgu i powinienes cos znalezc...

 

Nie wiem jak wygląda to w przypadku 318i....ale w przypadku 328i to nie jest tak "hop siup" i jest 272 PS 320 NM....Jak mowie wydalem duuzo kasy i nie mam tak dobrej charakterystyki jak 330i 272 PS....

 

 

Popraw lepiej te osiagi, bo wpadniesz w depresje...i trza bedzie brać Prozac :D

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Bez przesady jeżdziłem 318i i nie ma tragedii choć wiadomo rakiet ato to nie jest, ja bym rozważył wymiane silnika ( niewielki koszt) lub uturbienie około 7-9tys zl i przyrost okolo 40 koni i tyleż Nm

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
lub uturbienie około 7-9tys zl i przyrost okolo 40 koni i tyleż Nm

 

Uturbienie to jest spore przedsiewziecie: Turbina, IC, kolektory, orurowanie, odpreznie silnika (zakladam ze jakas grubsza uszczelka a nie nowe tloki) wtryski, jakas swinka, zlozenie tego do kupy, wystrojenie, wymiana xx nieprzewidzianych pierdol.

Te kwoty jak ma byc porzadnie zrobione to mozna spokojnie pomnozyc przez 1,5.

 

Nigdy tego nie odzyskasz przy sprzedazy samochodu a smiem twierdzic ze moze byc wrecz trudniej sprzedac niz serie

Opublikowano

Tez mi sie wydaje, ze nie ma co ładować sie w turbo.

 

318i to ewidentnie ekonomiczna wersja , ktora slabo trzyma cene, bo popyt na 129 konne E90 jest znikomy.

 

Nie opłaca sie ladowac 10-12 tys na profesjonalny tuning w przypadku tej wersji.

 

Jednak byc moze istnieja metody zwiekszenia mocy ?

 

129 , 143 , 150 i 170 PS to jest wszystko jeden silnik ?

Opublikowano
Najekonomiczniej bedzie sprzedac i kupic 325/330

 

potwiedzam:)

nawet gdyby udało Ci się osiągnąć 177ps to wyobraź sobie że nadal byś był wolniejszy niż 320d. W grę jeszcze wchodzi wymiana silnika. na tego z 325i. Jednak miej na uwadze że każda ingerencję w serie autka sprawi że bedzie je o wiele cięzej sprzedać!

Opublikowano

Mnie to zastanawia po co takie rzeczy robić: dokładać turbo, chuje muje i nie wiadomo co jeszcze. Jest tyle wersji silnikowych każdy coś znajdzie.

Kupując samochód trzymam sie zasady:

Waga samochodu podzielona na 10 musi być wieksza niż moc wtedy da się juz jezdzic samochodem.

Opublikowano

Waga samochodu podzielona na 10 musi być wieksza niż moc wtedy da się juz jezdzic samochodem.

 

Mniejsza :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.