Skocz do zawartości

e30 wyje i dymi [WIDEO]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
silnik zaczal wyc? czy obroty byly rowne a cos wylo tylko ? bo na filmie widac jak pasek alternatora stoi w miejscu, cos sie chyba zatarlo, zobacz czy pasek nie jest za mocno naciagniety, ale raczej obstawiam ze zatarlo sie cos przy altku albo pompie..zacznij od paska a potem go sciagnij i zobacz czy luzno sie kreci pompa i alternator jak nie to masz odpowiedz.
Opublikowano
Obroty były równe, mogłem trochę podjechać, potem jak odpalałem to ciągle chodził równo. Nie wiem czy może mieć to coś wspólnego, ale zauważyłem, że z pompy wycieka mi płyn od jakiegoś miesiąca.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z altem raczej wszystko dobrze, po pasek też powoli sie kreęci a altek sie kreci bezwładnie. Jak z pompy wycieka to sie na litość boską sie wymienia. Wymień pompę i pasek, naciągnij jak należy, nalej świeżym płynem, odpowietrz i się okaże to jest dalej.
Opublikowano
poluzuj alternator, zdejmij pasek i zobacz czy pompa sie lekko kreci...widac ewidentnie ze cos blokuje pasek i kolo pasowe sie kreci a pasek stoi w miejscu wiec ja nadal obstawiam ze ktores z osprzetu niedomaga..a auto ci sie nie grzeje przypadkiem? bo nie widac w ogole zeby wisko reagowalo i tym samym pompa wody
Opublikowano
jak chwile pochodzilo to zauwazylem ze skoczyla temperatura wlasnie. czy to znaczy ze na bank jest walnieta pompa? i czy powinny sie wtedy zaswiecic wszystkie kontrolki? no i strasznie piszczy ;P czy alternator powinien piszczec? :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Kolego kurdę czy ty nie widzisz zę alternator się ledwo kręci! Jak nie masz pojęcie i nie widzisz takich rzeczy to zostaw do mechanika a nie sam robisz! Kurna kolejny magig co bierze sie za coś co od czego nie ma pojęcia!

Tak jak alternator nie bedzie sie krecił to bedzie palic lampka od ładowania!

A masz wogóle płyn w układzie czy tak zarzynasz silnik bez płynu!?

Edytowane przez KRIS85
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przecież już napisałem co masz sprawdzić a ty drugi raz to samo pytanie. Może naciągnij pasek a pompę zostaw i dolewaj dalej wody.
Opublikowano

możliwości są dwie. Zatarta (uszkodzona - zblokowana) pompa wody lub wirnik alternatora. Piszczy pasek na kole pasowym na wale korbowym napędzającym całość.

 

Co to znaczy dymi?? ?? dymi dymem i śmierdzi spalenizną czy dymi parą i śmierdzi gotującym się płynem?? Bo to zasadnicza różnica...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.