Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem. Oddalem moje BMW 745i e65 2002 do mechanika,w czasie naprawy dokonal demontazu glowic, w zwiazku z tym lancuchow rozrzadu. Po zakonczonej naprawie(wedlug niego) i odpaleniu silnika, benzynowy silnik pracuje jak stary disel, przy probie zwiekszenia obrotow stukanie staje sie nieznosne. Przed naprawa rozrzad pracowal bez zarzutu. Mechanik sugeruje wymiane lancucha i napinaczy, a ja uwazam, ze jest zle zlozony rozrzad.

Bardzo prosze o pomoc!!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

Mam problem. Oddalem moje BMW 745i e65 2002 do mechanika,w czasie naprawy dokonal demontazu glowic, w zwiazku z tym lancuchow rozrzadu. Po zakonczonej naprawie(wedlug niego) i odpaleniu silnika, benzynowy silnik pracuje jak stary disel, przy probie zwiekszenia obrotow stukanie staje sie nieznosne. Przed naprawa rozrzad pracowal bez zarzutu. Mechanik sugeruje wymiane lancucha i napinaczy, a ja uwazam, ze jest zle zlozony rozrzad.

Bardzo prosze o pomoc!!!!

 

Mechanik mógł od razu zaproponowac wymianę samochodu - poszedłbym po jeszcze mniejszej linii oporu.

 

Zmień mechanika na takiego, który wie jak ustawić rozrząd w N62, nie ma tutaj nad czym debatować...

Opublikowano
Hej, a jak mamy Ci pomóc, BMW oddaje się tylko do mechaników od BMW, którzy naprawiają te auta latami. Tyle razy było o tym na forum.
pozdrawiam Bartek
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
zaiste Pan nie miał zielonego pojęcia o Vanosie i złożył twój silnik jak zwykłego cwl*cha lub też przy ściąganiu głowic coś popier*olił z synchronizatorami Vanosa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.