Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie czysto teoretyczne:

 

Zamieniając e36 (318is, coupe, rocznik 93', nieskatowane, pełen oryginał z fabryczną alufelgą i klimą, welur) na e30 (320, 325e, 318is, 324td) w równie dobrym stanie...

Kto by dopłacał (czyt. który jest więcej rynkowo wart)?

Opublikowano

Tak patrzę na allegro i generalne tendencje widzę dwie:

 

e36 - w starszych rocznikach leci w niziny cenowe i większość cen jest zbliżona. Oczywiście 90% zniszczona fartcanami, lexus lookami, bad lookami, m pakietami, komicznymi felgami itp itd. - co kompletnie uniemożliwia ocenę stanu faktycznego.

 

e30 - albo są przeszacowane - cabrio/"KOLEKCJONERSKI"/"V12 biturbo kjs dtm cult drift swap" - za kilkanaście tysięcy

albo w cenie złomu - za 3-5 tysięcy (więc raczej spodziewałbym się zakatowanych paździerzy)

albo nieliczne w cenach 10-8 tysięcy, więc wciąż jakby droższe niż może być dobre e36

 

 

Więc kto by dopłacał przy zamianie e36->e30? Nowszy model to tańszy model?

Opublikowano
Wiesz ja myślę że to jest ocena indywidualna. Zależy do czego ma służyć auto. Jeżeli do sportu to e30 z silnikiem 2.5 bez vanosa na żeliwie w dobrej budzie jest więcej warte dla mnie niż e36 1.8 Miałem e30 (pierwsze moje BMW w 96 roku) i auto dostarczało mi wiele frajdy z jazdy. Teraz jak miałbym zamienić swoje e36 na e30 mógłbym to zrobić ale bez żadnych dopłat jeżeli stany techniczne, blacharskie oraz wyposażenie są bardzo podobne. Jest teraz taka tendencja że o e30 mówi się już jako o klasyku a to w samym sobie podnosi wartość auta. :)
tel. 514.99.46.99

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.