Skocz do zawartości

Przełożenie pełnego wyposażenia do zwykłej wersji


Mc Hammer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie, chciałem spytać czy można przełożyć wyposażenie z full opcji do takiej przeciętnej ? chodzi mi mianowicie o...

-podgrzewane zamki,

-system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach,

-elektrycznie sterowane fotele przednie (wraz z pamięcią ustawień dla kilku kierowców),

-elektryczną tylną kanapą (łącznie z elektrycznymi zagłówkami),

-podgrzewanie wszystkich foteli (łącznie z oparciami),

-EDC – system zmiany twardości zawieszenia,

-PDC – system wspomagający parkowanie (parktronic),

-serwo-tronic – system zwiększający twardość układu kierowniczego wraz ze wzrostem prędkości,

-fotochromatyczne lusterka (wewnętrzne i zewnętrzne),

-domykanie klapy bagażnika,

-elektryczne rolety szyb tylnych,

-podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej,

-spryskiwacze przednich reflektorów oraz halogenów,

-podwójne szyby

-moduł komfortu – automatyczne domykanie szyb oraz szyberdachu po zamknięciu samochodu

 

czy da się to wszystko zamontować z 750 full opcji do 735, takiej zwykłej tzn. coś ma, czegoś nie ma ? myślałem żeby po prostu wyciągnąć całą elektrykę razem ze skrzynką bezpieczników z 750 na części, i wszystko przełożyć do 735, czy taka kombinacja jest możliwa? Zdaję sobie sprawę z tego, że będę potrzebował pomocy elektryka albo nawet kilku :D chyba że nie będzie aż takich komplikacji to powinienem zamontować większość sam :) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopie ja tu widze że ciągle marzysz i planujesz w 99% takie plany obracają sie w niwecz. Najpierw Kup beme potem dopiero planuj i twórz.

Tak da się wszystko przelożyć niektóre funkcje już mają odpowiednie złącza wystarczy wpiąć niektóre wymagają przeróbek Ale nie sądze że byś to robił tylko na planach się by skończyło roboty dużo kosztów dokupienia poszczegulnych bajerów a tak naprawdę nie potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja już to wyposażenie jakby mam zaklepane... i nie marzę, bo to jest kwestia 2-3 tygodni i jest zrobiony samochód... tylko czy będą problemy z tym czy nie ? wg ciebie nie potrzebne, wg mnie fajne... stary samochód z super wyposażeniem... doszedłem do wniosku że kupuję za ok 4 tys. i remontuję go... także powiedz(cie) mi lepiej z czym będzie kłopot ? jak jest z tym modułem komfortu ? czy to trudno założyć bo napotkałem różne opinie... i nie piszcie tak jak "kaczydj" typu "na planach się skończy", "ciągle marzysz ...", "w 99% jest tak" i inne.. zadaję pytanie to chcę konkretnej odpowiedzi a nie jakieś wykłady o wszystkim i o niczym...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle ze kolega ma racje i poddasz sie w którymś momęcie troche za duzo tego chcesz .a jezeli juz takie mody to auto do rozebrania i składania jak w fabryce na linji produkcyjnej myśle ze jak zaczniesz wszystko remontować i poprawiac fabryke to cena takiego auta będzie kosmiczna.a nie lepiej kupić wypasionej 740 lub 750 one będą miały większość tych bajerów o których mowa .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze 5.0 jest nie na moją kieszeń, po drugie 4.0 V8 w dobrym stanie kosztuje 14 tys minimum, a po trzecie chcę 3.5 R6 bo stare samochody i ich dźwięk to moja pasja :D co prawda przejechałem się 4.4 V8 w e38 i przyznaję że rewelacja .. ale to już nie to... jak dla mnie prawdziwe BMW skończyły się na e32-e34, ale to tylko moje zdanie ;), a co do wyposażenia... ja tego nie muszę montować od razu wszystkiego... mogę tylko część zamontować, a resztę (tych trudniejszych w montażu) później... podejrzewam, że ok 4-5 lat będę nią jeździł... także mam sporoo czasu na wyprowadzenie samochodu do bdb stanu... i być może za 5 lat już przybiorą na wartości tak jak e31 czy e24 i wszystko się zwróci... swoją drogą, bardzo dziwne dlaczego te samochody można kupić w super stanie za 12 tys.. np. http://otomoto.pl/bmw-740-C20680843.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.