Skocz do zawartości

Przepływomierz E30 1.8 M40


waffen000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam następujące pytanie. W moim przepływomierzu nie ma zaślepki na śrubie regulacyjnej. Pytanie brzmi: W którą stronę kręcić tą śrubą żeby wzbogacić lub zubożyć mieszankę?

Druga sprawa to : Jakie powinny być wskazania voltomierza i omomierza oraz jak to zrobić. Czytałem na forum chyba wszystko ale nie znalazłem interesujących mnie odpowiedzi. Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Książka sam naprawian się kłania, ale osobiście bym nie ruszał bo sobie spieprzysz...ja nie znam nikogo kto by to ruszał i sobie poprawił....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Książka Sam naprawiam niestety nie podaje takich wiadomości. Mam ją ale tam są tylko ogólne uwagi. Co do spieprzenia to nie mam zamiaru kręcić tą śrubką jak najęty ale skoro nie ma zaślepki to znaczy że ktoś wcześniej tam coś manewrował. Napisałem ten post bo auto ciężko zapala i ma duże spalanie. Stąd moje pytanie. Chciałbym przywrócić ustawienia fabryczne ale nie wiem ile one wynoszą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Regulację przepływki zostaw na końcu. BY regulować przepływkę potrzebne jest urządzenie do sprawdzania CO w spalinach a do tego musi być sprawna sonda lamdba i sprawny czujnik temperatury silnika, no i oczywiście katalizator sprawny (dane są dla wersji z katalizatorem) wiec jak przez przypadek masz kata wyjęte to i tak dane fabryczne nic nie daczą.

Sprawdź sondę (ona odpowiada za spalania), filtr powietrza i paliwa świece i szczelność dolotu.

Zakładam że nie masz gazu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gaz na sekwencji. Świece wymienione, kable,kopułka i palec też. Sonda założona nowa pół roku temu. Dolot szczelny, czujnik tem. silnika sprawny. Pozostał tylko ten przepływomierz. Nie pisał bym o nim ale wiem że powinna być zaślepka na tej śrubie regulacyjnej a skoro jej nie ma to znaczy że ktoś tam grzebał.Myślę że są jakieś wstępne ustawienia przepływki tak jak np. czujnik otwarcia przepustnicy. Na otwartym powiedzmy 5 V a na zamkniętym 0,5 V. W fabryce na produkcji muszą to jakoś na początku ustawić i ewentualnie potem na aucie dostroić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ciezko znaleśc coś konkretnego, z godzinkę siedziałem na googlach i nic, same jakiś pasci z forum bez sensownych informacji...chyba zostaje Tobie poszukanie przpływki która nie ma zerwanej blomby...ona na pewno nedzie ustawiona tak jak powinna. napisz może PW do matissa, moderatora forum on może gdzieś ma w swych magazynach i zasobach wodzy jakieś info na ten temat.

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.