Skocz do zawartości

Problem z BMW 520i brak mocy do 3 tysięcy obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

Mam taki problem wymieniłem świece w aucie i pojechałem nad morze nie wiedziałem, że mam zepsuty wiatrak od klimy i urosła mi temp. i wywaliło płyn od chłodnicy i od wtedy zaczeły dziać się przeboje. Auto kiedy powinno od początku ładnie ciągnąc obroty do góry to się dławi i idzie dopiero powyzej 3 tysięcy.(Słychać takie bulgotanie jak dodaje gazu na luzie a gdy jade i zmieniam np: bieg z 2 na 3 lub z 3 na 4 i obroty są poniżej 3 tysięcy to szarpie autem ) Byłem u elektryka na komputerze pokazało 2 błedy sondy ale to przypuszczam że przez strumienice. Pojechałem równiez do gazownika bo odczuwalne to jest bardziej na gazie ale wszystko jest ok i stwierdzono, że coś jest z układem zapłonowym więc dałem do czyszczenia cewki bo mógł się dostać tam płyn od chłodnicy który mi wywaliło auto jeżdziło przez 3 dni i teraz są znowu te same objawy ale nie zawsze, raz jeździ fajnie a raz przerywa. Auto stoi teraz u mechanika bo naprawia mi ten wiatrak i powiedział mi że nic teraz nie przerywa i nie może mi pomóc bo wszystko jest ok, no ale coś musi się dziać czy może być tak że któraś cewka pada i robi przebicie? jak to moge sprawdzić? Proszę o pomoc :)

Opublikowano

kolego przez strumienice nie ma żadnych błędów sądy lambda gdyż są dwie sądy jedna odpowiada za 3 pierwsze cylindry druga za 3 kolejne I sądy znajdują się przed katalizatorem nie za. Sam wycinałem z miesiąc temu katalizator na strumienice oczywiście po tym zabiegu podpinałem się pod kompa (posiadam sam inpe ) i nie wykazało mi żadnych błędów dlatego polecam Ci zrobić tak czy siak te sądy a co do objawów to nie mam pojęcia czemu tak się dzieje :(

 

Pozdrawiam

Opublikowano
No tak ale te sądy mi już dawno pokazywały jako błąd jak nie miałem tych objawów elektryk powiedział że to powstaja takie błedy ponieważ za duzo deptam
Opublikowano
Właśnie jest problem bo nie mam jak załatwić cewki :/ brat ma e46 2,8 silnik i nie będzie pasować ale chyba będzie to cewka bo teraz jechałem zacząłem deptać i się zatrzymałem to auto spadło na obrotach i zaczęło szarpać takie odczucie jak bym odłączył cewkę pozostało teraz jeździć aż padnie do końca wtedy będę na 100% przekonany
Opublikowano
Jak następnym razem spadną obroty i zacznie telepać silnikiem to nie wyłączaj go tylko odpinaj po kolei cewki, ta która nie zmieni kultury pracy silnika jest uszkodzona albo fajka na tej cewce może być naderwana.
Opublikowano
No a ja spatolilem bo dodalem gazu na maxa i ruszylem :/ tylko te ruszenie to bylo wiecej bulgotanie niż jechanie
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No i problem się znalazł 3 fajki od świec robiły przebicie :) dobrze, że cewki w porządku :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.