Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie mam następujący problem, silnik w moim aucie pochodzi z e39 czyli m52b28tu, dwumasa jest z 328 e46 ( po nr z etk wychodzi że jest taka sama w e36 i e39 ).

Skrzynia jest prawdopodobnie z e36 328 i zakupiłem nowe sprzęgło z e36 328. Jest problem ponieważ pedał sprzęgła jest strasznie twardy, bardzo ciężko chodzi. W czym może być problem??

Opublikowano
Tylko sprzęgło z tym że wcześniej prawdopodobnie sprzęgło było z e39 m52b28tu a teraz niekumaty mechanik kupił i założył sprzęgło z m52b28..
Opublikowano
No to może tak być, może być też tak że założył złą stroną, teoretycznie każde sprzęgło ma napis trans-side, z jednej jest strony jest krótszy kołnierz na wieloklin. Nie obędzie się bez zrzucenia skrzyni ponownie.
tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Tak się teraz zastanawiam z tym za krótkim wysprzęglikiem bo osttanio też mi ktoś napisał ze wsadzał sprzęgło z m52b28 do m52b28tu w e46 i musiał wysprzęglik wydłużyć żeby zagrało??
Opublikowano
Nie zawsze się to sprawdza, miałem taki przypadek ale samo przedłużenie wyprzęglika nie wystarczyło, łapa z łożyskiem oporowym się blokowała na wieloklinie.
tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Mechanik mówi też że problem może być z łapą, no nic. Widzę że jedyne wyjście to znaleźć jakiś komplet czyli skrzynię, dwumasę i sprzęgło i to wsadzić.
Opublikowano
No zgadza się, ona jest oparta z jednej strony na "śrubie" z gumowym kapturkiem, można przedłużyć i powinno działać, jednak dalej obstawiam że sprzęgło jest odwrotnie założone.
tel. 514.99.46.99
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.