Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem jak w temacie mam bmw e46 z 1999 roku, z silnikiem 2.5 (170KM), po odłączeniu akumulatora na około 2 tygodnie, nie odpali. Kręci cały czas ale nie pali, nie ma iskry i wtryski nie puszczają, wydaje mi się że sygnał z EWS jest błędny do ECU. Teraz tak kolega ma kompa nr 5WK9031 z 2.0 ja mam nr 5WK9037, przełożyłem Kompa, EWS 3, Obrączkę i pestkę. Dalej kręci i nie odpala. Czy na kompie od 2.0 z inną cyfrą na końcu powinien odpalić czy nie. Może przyczyna nie leży w immo tylko podczas naprawy blacharskiej (spawanie) padł jakiś czujnik? Prosiłbym o szybką odpowiedź gdyż spieszy mi się trochę z uruchomieniem auta a nie wiem czy sprawdzać wszystko po kolei czy zająć się immo. Żaden elektryk w okolicy nie chce się podjąć, bo oni specjalizują się w grupie VW.
Opublikowano
najprościej będzie podłączając się twoją betką pod kompa i sprawdzić czy są jakieś błędy, wtedy będzie wiadomo, a w ciemno to można zmieniać wszystko
Opublikowano
A może reset DME coś pomoże.Jak to zrobić jest na naszym forum napisane dokładnie.....Ten reset wybawił mnie już wiele razy z opresji.
Opublikowano
popytaj na forum może ktoś mieszka blisko Ciebie i dojedzie za przysłowiowe piwko i zdiagnozuje Ci bete. W najgorszym wypadku zostaje holowanie do najbliższego mechanika który by chciał się tego podjąć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.