Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam mam problem z gazem w mojej e36.

Mam ją od miesiąca kupiłem od znajomego , gaz zakładany jakieś pół roku temu.

Instalacja zwykła.

Nie miałem żadnych problemów szła jak burza ( jak na 1.6 oczywiście) zarówno na gazie jak i benzynie , po przegazowaniu ładnie przełączała na gaz , obroty równo trzymała trochę poniżej 1000.

Ok. 3 tyś km zrobiłem bez kłopotów aż do dziś. Wczoraj zrobiłem 100 km ( podkreślam że ciągle lało cały dzień , może to coś komuś podpowie co mogło sie stać) podjeżdżam pod dom gaszę samochód ide spać. Wstaje na 2 dzień odpalam na strzał za chwile przegazówka i ledwo co chodzi tak jakby nie na wszystkich garach i obroty ok 500. Jedynka gaz w podłogę a one ledwo sie bujnęła do przodu obroty w dół i przyhamowuje. Włączam na benzyne i idzie jak burza. Po przejechaniu 500 metrów na światłach przełączam na gaz i wszystko równo obroty i idzie jak na benz. Pierw myślalem ze może silnik był zimny i dlatego umierała ale podjeżdzam pod sklep silnik już bardzo dobrze dogrzany. Wychodzę po 10 min ze sklepu i to samo co pod domem gaz w ziemie a ona dławi sie i hamuje. po przejechaniu ileś tam metrów na światłach przełączam na gaz i znowu dobrze. Zajechałem pod dom ledwo sie trzymała na wolnych obr i rzucało silnikiem we wszystkie strony pokręciłem ręką w parowniku 2 obroty takim czarnym plastikowym pokrętłem i wszystko ok ładnie trzyma obroty w miejscu , równo chodzi , gazuje do 5 tyś i wszystko ok nic sie niedławi itp , wrzucam 1 i to samo co wcześniej opisałem.

Wcześniej dodam że jeżdziłem w deszcz chociaż nie wiem czy to może to ale wcześniej było ok tyle że wtedy to były z 4 km w deszcz a wczoraj 100 km w ulewe

 

Fotki spod maski:

 

http://imageshack.us/f/33/20110728.jpg/

http://imageshack.us/f/217/20110728002x.jpg/

 

 

Tam jak zaznaczyłem strzałką to to pokrętło którym kręciłem

Na parowniku jest napisane 100 hp

 

 

Co to moze być ???

Opublikowano

Dziś odpaliłem bez problemu przełączam na gaz też bez problemu ładnie równo chodzi , daje gazu i sie dusi ; /

Trzymam pedał gazu równo na 2 tyś obr a ona dusi się i obroty spadają jak pucze pedał gazu to znowu ładnie równo chodzi.

 

Proszę o pomoc !

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

zainwestuj w instalacje sekwencyjną stag 4 wtryskiwacze reg i reduktor zavoli zeta N max od 1000 do 1500zl z robotą to bedzie jezdzić. Albo skoro chcesz reanimować ten szajs to:

W tych instalacjach tylko reduktor sie psuje spuść z niego olej sruba na spodzie reduktora, nie potrzebnie ruszałeś ta srube na boku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.