Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiatm kupilem ostatnio e32, z dokumetow wynika ze auto miło wczesniej automat i był przerabiane na manual. Zegary prawdopodobnie zostały z automatu i chyba głupieja nie wyswietla sie przebieg wskazowki raz działaja raz nie po właczeniu stacyjki nie ma sygnału kontrolki.. Po za tym w aucie rozwalone sa wiazki te pod kolumna kierownicy i od radia.

Pytanie co do zegarow zmiana na te z manuala załatwi sprawe? I czy jestescie w posiadaniu jakis spisow wiazek zeby wszystko tak uporządkować?

 

Pozdr.

Opublikowano

wtyczki sa ok zegary rozkręcałem nic im generalnie nie dolega, możliwe ze po swapie na m30 coś zostało złe niepodłączane..

Mysle, ze to moze byc wina bałaganu z wiazkami, OBC tez mi nie działa wjade do ojca i podepne auto pod komputer moze wyskocza jakies błedy i bedzie mozna po tym szykac przyczyny

Opublikowano
Hej, zegary do przelutowania plus wymiana wszystkich kondensatorów. Schematy dostępne w manualu bentleya do e32, do ściągnięcia z sieci, język angielski.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
NIe lepiej poprostu kupic inne na allegro niz bawic sie w jakies lutowanie? Do OBC zdaje sie idzie jedna wiazka.. Jakie moga byc przyczyny, ze nie działa? Bo chyba wszytko powinno byc dobrze z kablami od komputera a w ogole nie działa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.