Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

bunia z 2000r przed liftem 2.0i 150 KM instalacja LPG

 

mam kolejny problem z moja buńka ale to chyba kwestia przyzwyczajenia :) problem polega na tym że autko co jakiś czas okazuje brak mocy (której i tak nie ma za dużo), dzieje się tak przeważnie jak autko zostanie zgaszone i po chwili ponownie odpalone wtedy podczas ruszania muszę dodać sporo gazu a auto i tak bardziej się toczy niż rusza jak powinno, kolejny problemik to to że auto potrafi zgasnąć przeważnie na wstecznym ma jakieś dziwne zachowania muszę dodawać więcej gazu bo obroty troszkę spadają. ostatnio wymieniłem visco plus wiatrak oraz czujnik położenia wałka rozrządu jednak nic nie poprawiło sytuacji tylko przestał sie świecić check silnika co już mnie cieszy dzisiaj. wymieniony filtr powietrza, dzisiaj przegląd i wymiana filtrów gazu (generalnie co 10tyś km) wymiana jednego wtrysku plus kalibracja pozostałych na listwie, na wymianę czekają świece (NGK BKR6EK podobno lepsze do gazu) myślę że początek przyszłego tygodnia, cewki wymienione jakieś póltora roku temu około 35 tys km. dodam jeszcze tylko że jak już auto zgaśnie to przy ponownym uruchomieniu troszkę kręci zanim "załapie" i przy delikatnym dodawaniu gazu obroty spadają ale jakośsięratuje jednak po kilku takich próbach wkońcu gaśnie całkiem i sytuacja się powtarza.

będę wdzięczny za wszelką pomoc.

 

pozdrawiam

Opublikowano

witam

 

powracam do tematu może tym razem ktoś jakoś będzie w stanie mi pomóc.

generalnie to mam jeszcze takie pytanko jeżeli chodzi o czujnik położenia wałka rozrządu (czujnik impulsów wałka rozrządu) według realoem czujniki są dwa i teraz zastanawiam się który powinienem wymienić. z tego co się orientuję to został wymieniony czujnik nr 5 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR11&mospid=47552&btnr=11_2170&hg=11&fg=15 jednak jest jeszcze czujnik nr 15. jak pisałem wcześniej check zgasł jednak autko też nadal ma fochy i nieraz nie chce odpalić lub brakuje mu mocy. kolejna sprawa jest taka że wtyczka która wchodzi do tego czujnika nie była podpięta ponieważ nie pasował jednak po wyjęciu jakby jej środka (żółty plastik prowadzący) wtyczka pasuje jednak błąd nie znika. świece wszystkie wymienione. po podłączeniu pod komputer pokazuje się następujący błąd : 18 signal camshaft sensor outlet oraz cosik po niemiecku Fehler nach entprellung gespeichert.

ponownie będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc postaram się jeszcze dzisiaj wkleić zdjęcia wtyczek które ruszałem.

 

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/20/camshaftadam.jpg/]http://img20.imageshack.us/img20/5787/camshaftadam.jpg[/url

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.