Skocz do zawartości

323i wibracje przy wyższych obrotach ( prędkościach )


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Generalnie auto mam w dobrym stanie, ale chciałbym ze wszystkim dojść do 100% ładu.

 

Mam dwa, możliwe, że powiązane problemy.

 

1. Mam felgi M Countur i chyba wulaknizator założył mi jakieś bardzo kiepskie pierścienie centrujące, jakie powinienem kupić, żeby wyeliminować ewentualne wibracje z tego tytułu ? Bo wyczytałem, że felga ma 72,5 i piasta też, to może po prostu są niepotrzebne ? Wulkanizator zakładał mi jakieś plastikowe, bardzo mi się to nie podobało. A koła idealnie wyważone, nowe opony ( kupione w Lutym ). Delikatne bicie na kierownicy występuje przy ok 80km/h później ustaje.

 

2. Auto wpada całe w lekkie wibracje, mam wrażenie jakby to było od zespołu napędowego ( wyczuwalne drgania na kierownicy i gałce zmiany biegów ) Gdy polece do 6k obrotów i odpuszcze gaz do ok 4obr są dość wyczuwalne wibracje, poniżej 4k obrotów ustają.

Na 5tce powyżej 160km/h też zaczyna wibrować ( akurat obroty dochodzą do 4k )

 

Nie wiem czy ma to jakiś związek, ale co myślicie ?

Silnik M52B25, opony bardzo dobre, wyważone koła. I nie wiem co myśleć

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano
nie rozumię dlaczego masz założane pierścienie centrujące skoro wymiar piasty i felgi jest ten sam miślę że masz założone pierścienie dystansowe ale plastikowe to niewiem.Jeżeli naprawdę masz założone pierścienie centrujące z plastiku to je zmień na mosiężne np. najlepiej dotoczyć tak żeby otwór z górą nie miał bicia.Następnie sprawdz wał napędowy ( przeguby.połączenia,wyważenie).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.