Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

CHODZI MIANOWICIE O TO CZY TRZEBA ROZBIERAĆ CAŁA DESKĘ ROZDZIELCZĄ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO (SILNICZKÓW) STERUJĄCYCH CIEPŁYM/ZIMNYM POWIETRZEM Z NAWIEWÓW. CHODZI MI DOKŁADNIE O TE ZNAJDUJĄCE SIĘ PO OBU BOKACH RADIA .URWAŁY SIĘ ICH UCHWYTY I CAŁY CZAS DAJE CIEPŁE POWIETRZE. PRÓBOWAŁEM SIĘ DO NICH DOSTAĆ PO WYJĘCIU RADIA ALE JEST ZBYT MAŁO MIEJSCA ŻEBY COŚ ZROBIĆ. A JEŚLI TRZEBA ROZBIERAĆ DESKĘ TO JAK TO ZROBIĆ.

!

Opublikowano
hej, co znaczy ciepłe? jeżeli grzeje cały czas to elektrozawory padły, częsta przypadłość w naszych autach. Silniki sterują tylko dystrybucją, nie temperaturą.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
TO JEST TAK ŻE ONE SĄ CAŁKOWICIE WYRWANE I ZWISAJĄ ALE DZIAŁAJĄ BO JAK PRZEKRĘCĘ POKRĘTŁEM OD TEMPERATURY TO SIĘ ZAŁĄCZAJĄ .I ONE STERUJĄ TAKIMI KLAPAMI JAK WŁOŻĘ TAM RĘKĘ I PRZESTAWIĘ TO MOGĘ ZMIENIĆ ŻEBY LECIAŁO ZIMNE ALE PRZECIEŻ TO NIE JEST ROZWIĄZANIE . SĄ POŁĄCZONE Z TYMI KLAPAMI TAKIMI JAKBY DRUTAMI
Opublikowano
hej, co znaczy ciepłe? jeżeli grzeje cały czas to elektrozawory padły, częsta przypadłość w naszych autach. Silniki sterują tylko dystrybucją, nie temperaturą.

Cześc podepne się pod temat. Mi zasuwa wrzątek z nawiewów , a wczoraj było ok .Jeśli to elektrozawory to widziałem takie zestawy naprawcze na allegro myślisz ,że to może pomóc czy to coś innego?

Opublikowano
NIE ZNAM SIĘ NA TYM ALE WYDAJE MI SIĘ ŻE TE SILNICZKI OTWIERAJĄ DOPŁYW CIEPŁEGO POWIETRZA DO NAWIEWÓW KAŻDY NA SWOJĄ STRONĘ AUTA I TE SILNICZKI POPRZEZ TAKIE (DRUTY)SĄ POŁĄCZONE Z TYMI KLAPAMI KTÓRE ZWIĘKSZAJĄ LUB ZMNIEJSZAJĄ DOPŁYW CIEPŁEGO POWIETRZA. NO I MOJE PYTANIE BRZMI JAK SIĘ MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM SPOSOBEM DOSTAĆ DO TYCH SILNICZKÓW ?
Opublikowano
Tak jak napisał kolega wyżej silniczki nie sterują tym że jest gorąco w tym przypadku za ten temat odpowiedzialne są elektrozawory ,co do silniczków przerabiałem ten temat i można zdemontować konsolę na środku trochę polepszy to dostęp do tych w okolicy radia ale wyjmowanie deski to już naprawdę ostateczność ,sporo z tym roboty .Jeżeli zamocowania tych silników się połamały co miałem u siebie to skończyłem na wymianie całego mieszalnika .Jeżeli połamały się obudowy to najprawdopodobniej połamały się wcześniej napędy klap z boku mieszalnika.Tych silników jest chyba dziewięć sporo z tym roboty.
Opublikowano
Tak jak napisał kolega wyżej silniczki nie sterują tym że jest gorąco w tym przypadku za ten temat odpowiedzialne są elektrozawory ,co do silniczków przerabiałem ten temat i można zdemontować konsolę na środku trochę polepszy to dostęp do tych w okolicy radia ale wyjmowanie deski to już naprawdę ostateczność ,sporo z tym roboty .Jeżeli zamocowania tych silników się połamały co miałem u siebie to skończyłem na wymianie całego mieszalnika .Jeżeli połamały się obudowy to najprawdopodobniej połamały się wcześniej napędy klap z boku mieszalnika.Tych silników jest chyba dziewięć sporo z tym roboty.

 

U MNIE POŁAMAŁY SIĘ MOCOWANIA TYCH SILNICZKÓW. JAK ROZEBRAĆ KONSOLĘ ŚRODKOWĄ I CZY DUŻO Z TYM ROBOTY ? A SKORO TO PRZEZ TE ELEKTROZAWORY DAJE MI CIĄGLE CIEPŁE POWIETRZE TO CO Z TYM ZROBIĆ ? AHA I CO TO JEST TEN ,,MIESZALNIK" ?

Opublikowano
Hej, wszystko było na forum, użyj opcji szukaj.

 

no dobra znalazłem to elektrozaworach ale dalej nie wiem jak się dostać do tych silniczków jak to rozkręcić może jakieś zdjęcia pomocnicze ktoś by miał bo nic nie mogę znaleść a nie chce niczego urwać jak sam sie za to wezmę bo już kiedyś próbowałem i nie mogłem odkręcić tego panelu środkowego są tam jakieś śrubki od środka czy jak ?

Opublikowano

tutaj masz zdjęcia poglądowe i opis w języku angielskim

 

http://bmwe32.masscom.net/

 

zakładka heating & aircon/center vents

 

mam nadzieję, że to pomoże, ogólnie wystarczy odkręcić boczki od kierowcy i od pasażera i w miarę dostęp do silników jest.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano
tutaj masz zdjęcia poglądowe i opis w języku angielskim

 

http://bmwe32.masscom.net/

 

zakładka heating & aircon/center vents

 

mam nadzieję, że to pomoże, ogólnie wystarczy odkręcić boczki od kierowcy i od pasażera i w miarę dostęp do silników jest.

 

DZIĘKI TU JEST WSZYSTKO CZEGO POTRZEBOWAŁEM :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.