Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trochę niespodziewanie okazało się że mam szperę wisko z E30 325iX - oznaczenie na tabliczce 3.38V

 

Niestety nie działa jak należy bo co prawda przy starcie pali oba laki ale przy leceniu bokiem nie złapie dwóch kół.

Czy jest możliwość jej naprawy ? Wymiany na gęstszy olej lub cokolwiek innego zwiększającego spięcie ?

 

Szczerze powiedziawszy mało o tym wiem a szkoda mi rozbierać pół auta żeby się dowiedzieć co jest w środku :)

Opublikowano
kolego ale jaka masz szpere ile % szpera dziala tak ze od odpowiedniego momętu obrotowego łapie na dwa koła jak z miejsca dajesz po garach na 4.5 tys obrotów to spali kapcia nawet moje 1.6 ale jak lecisz bokiem to na 3 biegu przy 140 auto wprowadzaj w poślizg tak jak ja czasami wybiore sie na tor to sie tak robi. A jak chcesz mieć zawsze naped na dwa kola to zespawaj most to bardzo prosta sprawa tylko dobry spawacz musi byc. I powiedz mi czy ty strzelasz dobrze ze sprzęgła daj na 2gi bieg na 4.5 tyś i puść szybko sprzegło przy 40 na godzine wtedy sie okaże
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
Opublikowano

Mam 200koni i brak masy na tyle - uwierz mi, jak zgubić trakcję czasem chciałbym nie wiedzieć...

 

Wiesz jak działa szpera wiskotyczna ? Olej stawia opór - nie płytki, nie przekładnie ślimakowe. Teoretyczne spięcie to od 10 do 100%

Nie wiem jak technicznie jest rozwiązany wkład dyfra, czy są tam elementy zużywające się - jeśli tak to co wymienić żeby znowu łapała prawidłowo ?

 

Auto jest używane na codzień więc nie ma mowy o spawaniu dyfra, po prostu chciałbym uratować visco które mam - do momentu kupna normalnej płytkowej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego coś się oreintuje to oficjalnie się tego nie regenruje. Ale znajowy oddał mechanizm z volvo v70ccAWD który roździela napęd miedzy osie, też jest tam sprzegieło wiskotyczne do jakieś magiga na pomorzu który niby regeneruje takie przekładnie. Nie wiem jak to sięskończyło bo to świezy temat, ale jak bede coś wiecej wiedział to dam znać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.