Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z zdjęciem tylnych tarcz w 320d touring przed liftem.

Koło zdjęte, krótka śruba mocująca tarczę do piasty odkręcona (1szt) zacisk i jego uchwyt zdjęty, ręczny zwolniony (tarczą można kręcić) - stukam pukam a tarcza jak przyspawana nawet nie dygnie.

Miał ktoś może taki problem ?

Pozdrawiam

Mariusz

Opublikowano
Racja, trzeba skręcić tą regulację szczęk. Dostęp przez któryś z otworów od śrub do przykręcania kół. Robiłem ostatnio przegląd szczęk i przed skręceniem za nic nie chciało zejść, a po maksymalnym skręceniu tarcze schodziły bez najmniejszego wysiłku. Płaski wkrętak w dłoń (może też pomóc latareczka), kręć tarczą i szukaj na prawo albo lewo od środka (nie pamiętam już) takiej nakrętki z "zębami"(oczywiście w środku bębna od ręcznego)...
Opublikowano
Racja, trzeba skręcić tą regulację szczęk. Dostęp przez któryś z otworów od śrub do przykręcania kół. Robiłem ostatnio przegląd szczęk i przed skręceniem za nic nie chciało zejść, a po maksymalnym skręceniu tarcze schodziły bez najmniejszego wysiłku. Płaski wkrętak w dłoń (może też pomóc latareczka), kręć tarczą i szukaj na prawo albo lewo od środka (nie pamiętam już) takiej nakrętki z "zębami"(oczywiście w środku bębna od ręcznego)...

dokładnia

tak jak kolega napisał inaczej to tarcze potłuczesz a nie zdejmiesz trzeba maksymalnie skręcić szczęki!!

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
Racja, trzeba skręcić tą regulację szczęk. Dostęp przez któryś z otworów od śrub do przykręcania kół. Robiłem ostatnio przegląd szczęk i przed skręceniem za nic nie chciało zejść, a po maksymalnym skręceniu tarcze schodziły bez najmniejszego wysiłku. Płaski wkrętak w dłoń (może też pomóc latareczka), kręć tarczą i szukaj na prawo albo lewo od środka (nie pamiętam już) takiej nakrętki z "zębami"(oczywiście w środku bębna od ręcznego)...

W modelu przedliftowym regulacja jest na dole bębna. Kółko zębate do regulacji znajdziesz w następujący sposób :

Podnosisz koło, wykręcasz jedną ze śrub (lub wszystkie i zdejmujesz koło). Otwór po śrubie musi być równo "na godzinie 6". W otworze tym powinno być widać "trybik" do regulacji szczęk. Dobrze jest zaświecić małą latareczką i obracać lekko tarczą w obie strony. Ważna rzecz - w obu kołach dla rozluźnienia szczęk kręcic trzeba w przeciwne strony.

Opublikowano

W modelu przedliftowym regulacja jest na dole bębna. Kółko zębate do regulacji znajdziesz w następujący sposób :

Podnosisz koło, wykręcasz jedną ze śrub (lub wszystkie i zdejmujesz koło). Otwór po śrubie musi być równo "na godzinie 6". W otworze tym powinno być widać "trybik" do regulacji szczęk. Dobrze jest zaświecić małą latareczką i obracać lekko tarczą w obie strony. Ważna rzecz - w obu kołach dla rozluźnienia szczęk kręcic trzeba w przeciwne strony.

Aż sprawdziłem w TISie i pamięć mnie nie myliła: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/54/85 :)

Może mówisz o inny modelu...

Opublikowano

Jak koledzy pisza podstawa to regulacja recznego tylko pamietaj ze z jednej strony bedzie tak z drugiej na odwrot luzowanie ... pozniej sciagacz do lozysk i zerwiesz tarcze od korozji.

 

Sent from my Milestone using Tapatalk

Opublikowano

W modelu przedliftowym regulacja jest na dole bębna. Kółko zębate do regulacji znajdziesz w następujący sposób :

Podnosisz koło, wykręcasz jedną ze śrub (lub wszystkie i zdejmujesz koło). Otwór po śrubie musi być równo "na godzinie 6". W otworze tym powinno być widać "trybik" do regulacji szczęk. Dobrze jest zaświecić małą latareczką i obracać lekko tarczą w obie strony. Ważna rzecz - w obu kołach dla rozluźnienia szczęk kręcic trzeba w przeciwne strony.

Aż sprawdziłem w TISie i pamięć mnie nie myliła: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/54/85 :)

Może mówisz o inny modelu...

Kolega, który miał problem napisał, że ma model przedliftowy, więc podałem sposób opisany w przedliftowym modelu przez niejakiego Wielebnego w "Sam naprawiam". Ja osobiście, myśląc że w modelu po lifcie jestatak samo, szukałem regulatora szczęk w sposób opisany w książce. I się zawiodłem :mad2: , bo regulacja jest na górze, około "godziny 13". Ale pewnie kolega sobie już poradził.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.