Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

Juz przez jakis czas przy skrecie ostro w lewo bardzo glosno cos buczy, jak by cos tarlo czy co. Juz sam nie mam pojecia:/

i tu pytanie czy kots moze mial cos takiego w swojej BMW?

 

Czy można coś z tym zrobić ??

Opublikowano
Od pewnego czasu mam podobnie, tzn od zmiany opon na letnie. Mógłbym zaryzykować stwierdzenie że z oponą coś może być nie tak. Tyle tylko, że wcale nie jestem pewien czy odgłosu tego nie bylo slychać rownież na zimówkach (rzadko jeżdżę bez włączonego radia a i zimowki bardziej szumią) W ASO ok, przy przeglądzie technicznym OK a odgłos jest, czasami głośniejszy (kiedy auto jest zimne np. po nocy w garażu) a czasami prawie nie slychać. Pojawia się ok 80 km/h, potem zanika i ponownie przy 120 km/h. Wybieram się na diagnostykę opon, rozważam łożyska ale jeszcze nie doszedlem co jest nie tak. Jak znajdziesz przyczynę, podziel się swoją wiedzą.
Opublikowano
Skoro tak twierdzisz to sprawdzę, aczkolwiek niedawno miałem przegląd w serwisie z wymianą lub kontrolą płynów ... Sprawdzę i dam znać jakby co.
Opublikowano
ale moze byc juz stary i stracił swoje własciwosci wymien na nowy i przejedz sie krecac kierownica . miałem takie cos w passacie po wymianie plynu tylko całego wszelkie piszczenia ustały
Opublikowano
Jeśli nie ma płynu to hałas będzie przy skręcie zarówno w prawo jak i w lewo. Jeśli hałasuje tylko przy skręcie w jedną stronę to stawiałbym na coś innego. Jak sprawdzisz części mechaniczne (czy coś nie obciera) sprawdź czy nie masz wyząbkowanej opony czyli tego co najprawdopodobniej dolega PEER-owi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bmw często daje znac w ten sposób o skończonym łożysku koła, jeżeli mówimy o buczeniu/huczeniu z koła a nie np z pompy wspomagania. ja miałem tak parokrotnie i zanim ktoś mi nie powiedział to w życiu bym łożyska nie podejrzewał
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Odświeżę nieco temat. Zacznę od tego, że dolegliwości opisane przez autora wątku coraz bardziej sie nasilały również i u mnie. Doszło do tego że dość nieprzyjemnie huczało już przy niskich prędkościach, przy 80-90 km/h objawy się nasilały a przy 140 km/h, czuć już było wyraźne i nieprzyjemne drgania. Cały czas przy skręcie w lewo dochodził dżwięk przypominający metaliczne "wycie" i tarcie. Przy takim stanie samochodu diagnoza była już prosta.

Zwyciezcą konkursu jest kolega H_A_R_T. W moim przypadku wymienione zostalo prawe łożysko (przebieg auta 90 tys. a wiec specjalnie dlugo nie pociągnęło) Na razie wymieniłem tylko jedno. Po diagnostyce opon oraz ustawieniu zbieżności, auto jedzie jak marzenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.