Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, zmieniam uszczelke pod glowica i chcialbym przy okazji zrobic sobie głowice, pasowało by ja zplanowac i wymienic uszczelniacze bo bierze troche olej, slychac było troche zawory i to tez chciałbym zeby było zrobione i wypadał zapłon cały czas i to tez chciałbym zeby było naprawione, jednym słowem chcialbym zeby glowica była zrobiona w całosci zeby auto posluzylo mi jeszcze troche i zeby ladnie chodzilo. Samochod to bmw e36 1.8 m40. Ile trzeba by kasy na ta regeneracje przyszykowac i jakie moga byc ewentualne jeszcze ulepszenia?
Opublikowano

Link do strony firmy zajmującej się tuningiem, tam jest cennik, maja w ofercie lekki tuning opierajacy sie wlasnie na nieduzej modyfikacji glowicy i kolektorow przy okazji wykonuja remont czy tez przy okazji remontu tuning ;p.

Cytat ze strony: Pełne pole do popisu daje możliwość naprawy silnika w zakresie remontu kapitalnego.

http://www.chojnacki.com.pl/oferta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.