Skocz do zawartości

sruba pozycjonujaca przy tarczy hamulcowej - konieczna?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam do was pytanie. dzisiaj zabralem sie za wymiane hamulcow z przodu w e34 2.0, 1991 rok. probowalem odkrecic tarcze od piasty niestety sruba pozycjonujaca byla juz zjechana i zapieczona, wiec pozostalo rozwiercanie. zlozylem wszystko i zalozylem kolo, ale jeszcze nie jezdzielm, bo nie starczylo mi czasu na zrobienie drugiej strony. oczywiscie nagwintuje sobie piaste, ale samochod do tego czasu musi jezdzic. do sedna - czy nie jest to zaden problem? nie bede czul jakiegos bicia? czy szpilki od alufelg utrzymaja tarcze na swoim miejscu? z gory dzieki za odpowiedz.
Opublikowano
szpilki trzymaja tarcze na swoim miejscu. pozycjonowanie jest po to zeby latwiej bylo zalorzyc kolo. mam tarcze nacinane bez tej srubki i jest git.
Pozdrawiam
Opublikowano
Zgadzam się z kolegą powyżej :D Sam jeżdżę bez śrubek pozycjonujących w lewym kole, wkurza tylko trochę przy zmianie kół, ale nie ma to żadnego wpływu na jazdę.

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.