Skocz do zawartości

316i Coupe Problem z obrotami, szarpaniem i skrzynią biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie. Mam kilka takich o to problemów z moim autem. Jeden z problemów wygląda tak: że jak puszczam sprzęgło obroty zaczynają trochę falować poniżej 1000 obrotów/min i schodzą niżej i tak skaczą. (wrażenie że auto przygasa) Gdy dodam gazu auto jedzie bezbłędnie. Wyczytałem w internecie, że na takie cos może pomóc reset komputera. Wiec wykonałem go poprawnie i przy adaptacji komputera ECU zauważyłem dziwne zachowanie, dzieje sie coś takiego, że jak dam do tych 5500 obrotów i puszczam gaz zeby auto sie kulało do opadnięcia obrotów jest ok. Ale gdy obroty juz spadną do końca, autem zaczyna strasznie rzucać (ono jedzie, ale sie krztusi) i tak do momentu ponownego dodania gazu. Następny problem jaki zauważyłem: To ciężko wchodzący 3 bieg jadąc pod górkę. Gdy próbowałem wrzucić na siłę weszła 1 Sytuacja zdarzyła się już 2 razy i to w tym samym miejscu, wiec to nie przypadek. Osobiście stawiam na którąś z poduszek, a może sie myle ... Wiec czekam Panowie od was na jakieś porady i wskazówki. A może w ogolę ktoś z was spotkał sie z podobnymi problemami i wie jak je rozwiązać ? Za wszelka jakakolwiek pomoc serdecznie dziękuje i pozdrawiam.

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss

Edytowane przez keray69
Opublikowano

Nie, nie wypadałoby się przedstawić, od takich rzeczy jest specjalne miejsce na forum.

Na poczatek zmien tytul tematu na zgodnym z tym co przeczytasz tutaj: viewtopic.php?f=68&t=120678.

I Ze swojego postu usun historie swojego zycia i napisz o problemie, a wtedy najprawdopodobniej uzyskasz odpowiedzi i wskazowki jak problem rozwiazac(o ile nie pojawily sie na forum juz), bo watpie zeby komus sie chcialo czytac to wszystko co napisales.

Poprawiajac tytul i to co napisales, ulatwisz zycie innym uzytkownikom ktorzy maja taki sam problem.

Opublikowano

Witam. Przepraszam Panowie, że tak długo sie nie odzywałem, ale wiadomo jak to świętą hehe :P Przed świętami do swojej niuni zakładałem sekwencje i gazownicy znaleźli kilka wad w tym samochodzie które mogą być przyczyną owych zachowań. A mianowicie: uszkodzona rura od przepływomierza (ta gruba) i cienka za tą grubą. (Niestety ale nie wiem jak je nazwać) Do tego ułamana kopułka... Na razie zakleili mi owe rurki i można jezdzić , ale planuje jak najszybciej je wymienić....

 

Co do skrzyni biegów to na razie objawy ustąpiły na szczęście... Uff

 

Tylko jedno nie daje mi spokoju. Czy powyższe usterki mogą być też przyczyną zamulania przy ruszaniu z 1 ? Tzn gdy chcę agresywnie ruszyć, szybko puszczając sprzęgło i jednocześnie dodając gazu. Auto nie zrywa się z piskiem opon. Tylko na początku jest szarpniecie i dopiero się zbiera. Czy przyczyną takiego zachowania może być ten nieszczelny układ lub ta ułamana kopułka ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.