Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

podlaczylem swoja zetke do komputera

wyskoczyly mi nast błędy:

Flow rate sec-air system,too low,bank 1

Flow rate sec-air system,too low ,bank 2

Secondary air pump B1214_moslp

Solenoid valve,secondary air B1214_M0SLV

Signal,ox sensor after cat conv. bank 1 max value exceeded

Signal ox sensor after cat ,no signal

Activation ox-sensor heaterafter cat conv,bank 1

 

Czy moze mi ktos cos powiedziec na ten temat,co to za bledy po polsku,co jest do zrobienia,czy mam lipe czy tez moze nie ?

pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

Opublikowano

Solenoid valve,secondary air B1214_M0SLV - To będzie elektromagnes od Vanosa- chyba ???

 

Signal,ox sensor after cat conv. bank 1 max value exceeded - Przekroczona maxymalna wartość na sondzie na cyl 1-3

Signal ox sensor after cat ,no signal - brak sygnału odczytu sondy za katalizatorem

Activation ox-sensor heaterafter cat conv,bank 1 wygląda że grzałka nie działa na sondzie banku 1szego

 

te 3 błędy sondy prawdopodobnie oznaczaja że masz walniętą sonde banku 1 czyli na cyl 1-3.

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Solenoid valve,secondary air B1214_M0SLV - To będzie elektromagnes od Vanosa- chyba ???

 

Signal,ox sensor after cat conv. bank 1 max value exceeded - Przekroczona maxymalna wartość na sondzie na cyl 1-3

Signal ox sensor after cat ,no signal - brak sygnału odczytu sondy za katalizatorem

Activation ox-sensor heaterafter cat conv,bank 1 wygląda że grzałka nie działa na sondzie banku 1szego

 

te 3 błędy sondy prawdopodobnie oznaczaja że masz walniętą sonde banku 1 czyli na cyl 1-3.

 

dzieki za odpowiedz

elektromagnes od vanosa? co z tym mozna zrobic?to jest vanos walniety?

pozdrawiam

Opublikowano

Widzisz w M52 w e36 jest pojedynczy vanos i Selenoid Valve to właśnie ten jakby elektromagnes który puszcza olej do vanosa by sie przestawił,ale u ciebie pisze że jakiś SECONDARY AIR i nie wiem oco kaman, w każdym badź razie po sprawdzeniu tej strony napewno nie VANOS,ale coś z dolotem powietrza

 

Szukając po googlach znalazłem taki cosik sprawdź :D

 

http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bimmerboard.com%2Fmembers%2Fambishop%2Foriginal%2FSES_test_proceedure.pdf&rct=j&q=Solenoid%20valve%2Csecondary%20air%20B1214_M0SLV%20bmw%20fault&ei=uV6hTY3UGYS7hAea5uSPBQ&usg=AFQjCNGuKqk382T89p-N_kt3DTRRIgkiXQ&cad=rja

 

Strona 37 :cool2:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Widzisz w M52 w e36 jest pojedynczy vanos i Selenoid Valve to właśnie ten jakby elektromagnes który puszcza olej do vanosa by sie przestawił,ale u ciebie pisze że jakiś SECONDARY AIR i nie wiem oco kaman, w każdym badź razie po sprawdzeniu tej strony napewno nie VANOS,ale coś z dolotem powietrza

 

Szukając po googlach znalazłem taki cosik sprawdź :D

 

http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bimmerboard.com%2Fmembers%2Fambishop%2Foriginal%2FSES_test_proceedure.pdf&rct=j&q=Solenoid%20valve%2Csecondary%20air%20B1214_M0SLV%20bmw%20fault&ei=uV6hTY3UGYS7hAea5uSPBQ&usg=AFQjCNGuKqk382T89p-N_kt3DTRRIgkiXQ&cad=rja

 

Strona 37 :cool2:

 

 

okazuje sie ze nie mam tej pompy powietrznej,ktora jest polaczona z elektrozaworem,zamiast zaworu mam zaslepke,moze przez to ten blad,

mam ta pompe w garazu,weze tez,kupie elektrozawor(egr) wszystko popodlaczam i zobaczymy czy dalej wywali blad

dziekki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.