Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam takie pytanie odnośnie BMW 323 e36 coupe, czy da radę kupić jeszcze taką żeby pojeździła i nie była zajeżdżona do ok 10 000zł ?? Miałem już dwa inne auta ale nie miałem jeszcze BMW które mi się marzy od dawna tylko po prostu nie chce się wpakować w auto do którego będę wiecznie dokładał. jako swój cel wybrałem właśnie 323 coupe bo wydaje mi się że są w nich najlepsze silniki w e36 pod względem elastyczności, mocy a ekonomii i jedynie coupe przemawia do mnie. Wiem że podobne tematy już były ale większość z nich jest stara. Czekam na wasze opinie co do tego i z góry dzięki.

Pozdrawiam

Opublikowano
Kolego będąc szczerym to raczej bardzo ciężko będzie Ci trafić godną 323 w tych pieniądzach
Opublikowano
Wiesz, mysle ze nikt nie bedzie mial objekcji jak napisze ze niezaleznie od silnika trudno jest kupic e36 w dobrym stanie w rozsadnej cenie, chyba ze juz calkiem "golas".
Opublikowano
za 10tys.zł można zaleść fajne 320 , no ale tak jak pisał kolega reaper89 z E36 jest trudno . Większość aut jest już tak przekatowana że nie jest łatwo znaleść zadbaną sztukę . Nie napalaj się na felgi i m-pakiet bo to można dokupić , ważne aby auto było zadbane
Opublikowano
o m-pakiecie to nawet nie myśle bo wiem że za taką kase nie kupie a fele i pierdoły to tak jak mówicie da się odkupić... Będę czegoś szukał może coś się jednak znajdzie czym się jeszcze będzie dało jezdzić...
Opublikowano

Myślę że w tych pieniądzach mógłbyś spróbować(spróbować szukać w dobrym stanie, bo to już dość wiekowe auta) szukać bmw 5 e34, wiadomo, za tą cenę i w podobnym stanie znajdziesz auto zapewne starsze, no i porównując 3 z silnikiem x i 5 z silnikiem x, to 5 będzie pewnie miało gorsze osiągi bo i masa większa, ale za to obszerniejsze i jak przypuszczam wygodniejsze. Koszty utrzymania zapewne porównywalne(może po za OC i spalaniem, ale dużych różnic pewnie nie będzie).

 

Myślę, że dywagacje na ten temat mogą nie mieć końca, ja na Twoim miejscu, w tej cenie, szukałbym e36 lub e34, o kupnie przesądziłby stan egzemplarza.

Co do dywagacji, uważam, że większość samochodów ma tak, że wiek ok. 15 lat jest wiekiem kiedy najwięcej części kończy swój żywot, zatem wybór auta 17-20-letniego w którym dużo części zostało już wymienione może się okazać korzystniejszy niż wybór auta kilka lat młodszego w którym te części za chwilę będą wymagały wymiany.

 

Trochę zjadę z tematu, ale jak szukałem samochodu to: określiłem w co wóz powinien być wyposażony, jaki mieć silnik, przebieg i wiek, marka akurat niewiele mnie interesowała. Szukałem głównie wśród daewoo(cena niewysoka, itp.), okazało się, że w kwocie którą dysponowałem, spełniło wymagania i zmieściło się w cenie, BMW które posiadam i było w stanie który byłem w stanie zaakceptować(właściwie to prezentowało najlepszy stan spośród przejrzanych ofert(no i obejrzanych na żywo wozów)). Pomimo tego, że jest to jednak auto zaliczane do klasy premium, ceny części(zamienników) są niewiele(czasami nie wyższe/nikła różnica) wyższe niż do golfa III.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.