Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie dopiero co kupiłem Z3 2.8. Silnik się nie dogrzewa. Przy jezdzie na autostradzie temp sapda i generlanie cięzko go zagrzać. Stawiam na termostat - jeszcze sprawdzę czy przed osiągnięciem 90 stopni ciepłe są ruru za termostatem dla pewności.

 

Moje pytanie jest odnośnie samego termosatu - w katalogu

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/Z3/Roadster/Europe/Z3_2.8-M52/LHD/N/1999/november/browse/engine/waterpump_thermostat/#05

 

Termostat jest wraz z obudową. Jednak na allegro i w sklepach można bez prblemu nabyć nowy termostat bez obudowy jedynie z oringiem. Czy ktoś już z Was wymieniał termostat w Z3 i potwierdzić, ze termostat można wymienić osobno?

 

Dzięki za pomoc.

Opublikowano
Kolego na początek to pochwal się który to egzemplarz kupiłeś :D
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano

Już niebawem się pochwalę. Może po weekendzie jeśli uda się auto wypucować (może pogoda w końcu dopisze).

Mam jednak nadzieję uporać się z termostatem do tego czasu.

 

Chwilowo kupuję termostat osobno bilstein / febi z oringiem - jeśli będzie dostępny. Do tego oryginalną uszczelkę z ASO o numerze 11537509357 (może się komuś przydać).

 

Na chwilę obecną to jedyne info jakie udało mi się zdobyć mam nadzieję, że dam radę :). Nie wiem czy zdejmowanie wentylatora przy wymianie termostatu jest niezbędne?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.