Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem z hamulcami w bmw e32 750 M70 automat . mój problem polega na tym ze; podczas hamowania w pierwszym momęcie pedał hamulca jest twardy nie spada i nie hamuje po kilku sekundach (1,5 . 2 sek) zaczyna normalnie hamować .wrazenie takie jak by na początku hamowania układ był zapowietrzony po chwili jest oki .jak hamuje bardzo delikatnie nie ma tych objawów , gdzieś wyczytałm ze pod pompą ABS jest gruszka i ona robi robote ale nie wiem co to jest i za co to odpowiada i co to jest w ogóle prosze o pomoc jezeli miał ktoś coś podobnego
Opublikowano
witam gruszka jest padnięta miałem taki sam problem potem poszło wspomaganie, poszukaj kumatego mechanika który podejmie się tego zadania koszt jakieś 1400zł mało nie jest.
Opublikowano
hej gruszka kosztuje 1200 PLN w ASO. Jest produkcji ATE, ja ściągałem z Niemiec przez Fotę i wyszło około 750 PLN. Na początku nie chcieli wogóle mi pomóc w Focie, ale zadzwoniłem do ATE do Niemiec i powiedziałem, że ich przedstawiciel na Polskę nie chce sprzedawać ich towaru to zrobili raban i Fota musiała mi ją sprowadzić. Czekałem chyba tydzień, na stronie FOTY masz te gruszki wyszczególnione, pamiętaj, że masz auto po lifcie i jest to inna gruszka niż dla auta przed liftem. Objaw jaki mówisz ustępuje po wymianie gruszki, ale sprawdź sobie również, czy nie masz zabitego sitka i filtra w zbiorniku wspomagania. Jak to wyczyścisz to jest kolosalna różnica we wspomaganiu układu kierowniczego i hamowaniu, kolosalna, a nikt o tym nie pamięta niestety.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
oki dzięki a napiszcie jeszcze czy tą gruszke to samemu moge wymienić czy jakieś specjakistyczne urządzenie do tego jast potrzebne bo jak podglądałem to nie jest to chyba skomplikowana operacja
Opublikowano
Hej, możesz sam wymienić, albo ściągasz zderzak albo nadkole, chociaż ja wymieniałem bez zderzaka, bo i tak musiałem zdjąć.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

jeszcze jedno pytanko gdzie znajde filtr od wspomagania ?? sitko czyste ale filtra nie mam pojęcia nawet gdzie go szukać.

troche to bmw skomplikowane

Opublikowano
Hej, filtr znajduje się na spodzie zbiornika wyrównawczego pod sitkiem. Zlej trochę oleju i będziesz musiał odkręcić jeszcze jedną nakrętnę ze sprężyną. Po lifcie jest większy papierowy, przed jest taki z pumeksu, ale też się zapycha.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

dzięki jutro sie tym zajmę.sporo wiesz na temat tego sprzętu. a jeszcze się podpytam miałeś problem z EML i wkręcanim silnika tylko do 3 tyś obr :?: nowa gruszka kosztuje 540zł

pozdro

Opublikowano
Hej, napisz dla wszystkich, gdzie znalazłeś ta gruszkę w tak dobrej cenie :) Problem z EML i wkręcaniem się na niskie obroty to brak komunikacji licznika z przepustnicami(mogą być uszkodzone elektrycznie) albo uszkodzenie potencjometru położenia w jednej z przepustnic, również znajduje się w obudowie przepustnic. EML nie może się wogóle świecić(prawidłowa sygnalizacja usterki EML), jeżeli świeci się cały czas albo mruga to jest to związane z uszkodzeniem zegarów. Podczas prawidłowej pracy EML powinien zapalić się na chwilę po przekręceniu kluczyka w liczniku, w tym czasie ustawiane są przepustnice w pozycji startowej. Później powinien zgasnąć na zawsze :)
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
gruszka ATE na zamówienie 560zł (napisałem 540zł sorki pomyłka)
Opublikowano

witam dziś wymieniłem gruszke i hample działają jak nalezy ,dzięki za podpowiedz ttrol

teraz musze się wziąść za te liczniki pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.