Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem ze sprzeglem... A dokladnie z automatem.. Slizga sie sprzeglo.. Tzn jest taki objaw jak by sie slizgalo sprzeglo.

Czytalem we wczesniejszych postach ze automaty sie nie slizgaja ale no nie stety objaw jest taki sam jak by tak sie dzialo.

 

Moze opisze co sie stalo. Od jakiedos czasu bylo tak ze przy zmianie biegow czasami bylo czuc uderzenie.. czasami bylo mocne czasami prawie nie odczowalne a czasami plynnie zmienial biegi.

z jakies 2 tygodnie temu jak ruszalem z pod domu to byla taka oznaka slizgajacego sie sprzegla ale "przeszlo buni" i bylo ok az do wczoraj.

Stanalem autem.. kiedy ruszylem bylo ok a jak auto zaczynalo sie rozpedzac to poczulem cos jakby wibracje w skrzyni i sprzeglo zaczelo sie slizgac... tak na kazdym biegu..

Dzisiaj odpalilem Auto i teraz wibracji nie czuje ale nie idzie jechac... slizga sie calyczas (tzn auto sie toczy ale slizga sie mocno).

 

Czytalem ze to moze byc Modul jakis(sterownik zmiany biegow) albo ze reset pomaga (reset z pedalem gazu wcisnietym w podloge na zaplonie).

 

Nie wiem co mam robic bo mialem wczesniej e39 i juz mialem cyrk ze skrzynia...

 

Prosze o Pomoc,

 

Dziekuje i Pozdrawiam.

Opublikowano
Hej, nie wiem kto Ci powiedział, że automat się nie ślizga. Wszystkie opisane wyżej objawy wskazują na uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne, które właśnie się ślizga. Nowe drogie raczej, zależy ile możesz wydać. Można kupić regenerowane lub używkę.
pozdrawiam Bartek
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Hey... wiesz co .. wymienilem sprzeglo kinetyczne.. Kupilem nowy olej i filterr... Zlozylem wszystko i sprzeglo dalej sie slizga.. tzn takie same obiawy jak przedtem.. Bylem tez na Kompie i nie pokazal nic... Ten sterownik zmiany biegow jest niby w porzadku...

 

Co moze byc??

Skrzynia?

Opublikowano
Hej, zostaje jeszcze ślizganie się sprzęgieł od każdego biegu, jeżeli slizga na wszystkich. Jednakże nie zdarza się, żeby wszystkie sprzęgła nagle siadły. Sterownik silnika może jedynie przeciągać biegi, nie ślizgać. Polecam zadzwonić do MIDPARTS w Warszawie i porozmawiać, co oni sądzą. Zjedli zęby na tym biznesie. Chyba, że kupiłeś używany padnięty konwerter, czego Ci nie życzę.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Hey, Widzisz jak juz mowilem na wstecznym jest OK do przodu na kazdym biegu sie slizga... Czy musze kasowac bledy w komputerze po wymianie oleju i konwentera? Bo jezeli mi sie pojawily bledy wczesniej na tamtym konwenterze to teraz komputer moze pamietac i ingerowac w prace skrzyni?? czy nie?

 

Ja sie wogole nie znam wiec dlatego pytam.

 

Jest jeszcze jedno.. jak zgasze silnik to jest dzwiek jak by bulgoczacego oleju w ukladzie i wydaje mi sie ze olej sie cofa? (bynajmniej tak brzmi).

 

Co o tym myslisz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.