Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich na forum !

W moim mieście niestety nie mam dobrego warsztatu który sie zna na zawieszeniu BMW, nawet kontakt z servicem w Szczecinie nic nie pomógł :mad2:

Mam nadzieję że tutaj znajdę odpowiedź :cool2:

Problem jest następujący :

W zeszłe lato jeździłem na kołach 235/40/18 8"ET20 przód 265/35/18 9"ET20 tył (zawieszenie gwintowane KW) ... żadnych problemów, żadnego tarcia !

Po założeniu zimowych 16", i powrocie teraz na letnie nawet jadąc w dwie osoby opony z tyłu obcierają o nadkola :evil: (zawieszenie nie było regulowane, żadnej ingerencji, czy napraw)

Proszę o pomoc co może być przyczyną

Pozdrawiam wszystkich ! :D

Opublikowano
Czy auto stoi prosto?,być może spreżyna pękła,a przy 18 nie ma zbyt wiele miejsca.Nie za wcześnie na opony letnie :wink:
Opublikowano
Wyjeżdżam za granice, szybko prawdopodobnie nie wrócę stąd ten pośpiech ze zmianą opon :) auto stoi prosto, z każdej strony tyle samo miejsca. Więc wydaje mi się że sprężyna odpada :) Dodam, że po założeniu ALU (może jestem przewrażliwiony :oops: ) wydaje mi się, że auto pływa na zakrętach. Wchodząc w zakręt mam wrażenie że zaraz stanę bokiem :P ..
Opublikowano

To znak od Pana, żeby trzymać się zaleceń producenta co do wielkości kół! :oops: :roll:

Zrób może diagnostykę zawieszenia w jakiejkolwiek stacji diagnostycznej. Jeśli to coś od tej strony, to za 30 PLN będziesz miał sprawę jasną.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
To prawda,jedynym plusem jazdy na takich kołach jest ładny wygląd,komfort jest beznadziejny i zawieszenie dostaje w d...e. A może ty masz poduchy w zawieszeniu i powietrze ci ucieka? Jak nie to wyglada że sprężyny się zmęczyły i siadły,skoro wcześniej na tych kołach było ok.
Opublikowano

Rozmiar kółek jest taki jaki producent określił, jako największy :)

Komfort znikomy przyznam, zwłaszcza z tym zawieszeniem :P Ale bardzo dużo nie jeżdżę, a na wyglądzie mi zależy :cool2:

Jutro jestem u mówiony na diagnozę na warsztacie .. mam nadzieję że wyjdzie co to (o i ile będą normalni mechanicy :P )

Zawieszenie KW założone 3 lata temu, więc wątpię że sprężyna po tak krótkim czasie padła :(

Opublikowano
Gdzieś mi sie kiedyś obiło o uszy że zawieszenie KW sportowe ma gwintową regulację twardości,może trzeba podkręcić :cool2:
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Twardosc wyregulowalem, bez skutku :?

Na ogledzinach w warsztacie tez nic nie wyszlo :roll:

hmm ... nie mam pojecia co to i dlaczego

zmuszony do wyjazdu podjalem sie drastycznych krokow :twisted: ranty w nadkolach lekko pozaginalem i ... nic nie trze, i nic nie widac :twisted:

Moze drastyczne, ale skuteczne !! :cool2:

Opublikowano
ranty w nadkolach lekko pozaginalem i ... nic nie trze, i nic nie widac :twisted:

Moze drastyczne, ale skuteczne !! :cool2:

normalne nie drastyczne

większość tak robi bo inaczej się nie da

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.