Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie. Mam taki mały problem. Ostatnio zauważyłem, że samochód głośniej pracuje z powodu napędu pasowego (na pewno). Pasek i rolki nowe. Okazało się jak się przyjrzałem, że pasek jest lekko przytłuszczony i z tego powodu głośniej pracuje, trochę się ślizga. I teraz nie wiem czy ten pasek moczy olej silnikowy, z klimatyzacji a może ze wspomagania. Żadnego wycieku nie zaobserwowałem. Przewody od klimatyzacji idące koło paska są dość mocno przepocone. Miał ktoś podobnie ......Za wszystkie sugestie dziękuje i pozdrawiam.
Opublikowano
a moze to problem z kołem pasowym, tłumikiem drgań na przodzie silnika

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
koło zamachowe jest na pewno ok tzn nie rozwulkanizowało się ani nie ma luzów. A jest taka możliwość, że koło zamachowe przepuszcza olej z silnika i kapie na pasek?
Opublikowano
to tez raczej nie pompa wody. Mialem odpalony silnik z 15 min i patrzylem gdzie sie leje, lub jakas kropla sie zbiera i nic. Pompa wody sucha. Płynu chlodniczego ubylo dosc sporo, bo jak sprawdalem zbiornik wyrownawczy to byl na min, a przed zima bylo full. No i oslona pod silnikiem plastikowa cala zalana :(
Opublikowano
Już wiem co jest przyczyną. Jednak pompa wody. Wymieniał ktoś już samodzielnie i może coś doradzić i podpowiedzieć? Podrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.