Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie

 

Posiadam 730i V8 i mam problem, generalnie objawia się on następująco... Auto dymi na biało szczególnie z lewego wydechu, z prawego praktycznie znikomie, mam uszkodzona uszczelke pod termostatem i tam jest tez wyciek, ubytek płynu chłodzącego jest znaczny, i muszę dośc często dolewac... :( dla scisłości płyn czyściutki, ani grama oleju, tak samo w oleju ani grama wody, tak więc przypuszczam, ze uszczelka pod głowicą to nie jest, chyba ze się mylę :( bardzo proszę o odpowiedz, lub podpowiedz co to może byc. dodam ze silnik ma moc jak na ten przebieg przystalo i przyspiesza prawie jak fabryczny. Gdy płynu mam max auto praktycznie nie dymi, dopiero jak wycieknie przez uszczelke pod termostatem i wzrośnie cisnienie w obiegu...

 

Z góry wielkie dzięki za odpowiedz :)

 

pozdrawiam serdecznie :)

Opublikowano
Hej, jeżeli dymi na biało przy rozgrzanym silniku oraz wydechu (a chyba tak jest skoro z drugiego nie ma śladu białego dymienia) to tylko uszczelka pod głowicą niestety.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Witam Serdecznie

 

Na wstępie dziekuje slicznie za odpowiedz :) proszę o poradę co do wymiany, czego mogę się spodziewac przy okazji, bo cos tam doszly mnie sluchy, ze szpilki z bloku sie urywaja i jest z tym dosc spory problem :( lub jak jest taka mozliwosc prosze o opisanie mi po kolei procedury wymiany, i przyblizonych kosztów takiej procedury :)

 

Z góry dziękuję za odpowiedz i czekam nań z niecierpliwoscią :)

 

Pozdrawiam serdecznie :)

Opublikowano
Witam, głowica musi być zdjęta. Trzeba zobaczyć, czy nie jest popękana, jak wygląda stan zaworów, prowadnic itd. Planowanie jak najmniej, musi być warsztat, który zajmuje się tylko tym. Sróby do głowicy zawsze nowe, stare się rozciągają. Ponadto wypadałoby wymienić uszczelkę w drugiej głowicy też(planowanie), chociażby żeby sprężanie było takie samo. Nie mówiąc już o sytuacji, że złośliwie za jakiś czas może strzelić ta druga uszczelka. W Łodzi jest to mniej więcej tak, oryginalne śruby około 200 PLN, uszczelka Elring 300, planowanie 200 PLN, robocizna 600 PLN od dwóch głowic. Czyli dla dwóch wychodzi razem około 2000 PLN.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
witaj a ja bym Ci proponowal wymienic ta nieszesna uszczelke pod termostatem i generalnie sprawdzic obudowe termostatu,bo one lubia pekac i dopiero jak zobaczysz jak zachowuje sie fura szukaj dalej.a jezeli mowisz ze ma buta i jak ma stan plynu to nie dymi to nie wyglada to jeszcze tak zle.dymienie z jedenej rury mialem w swojej-ktorej juz nie mam-sprzedalem,i tego akurat nie zrobilem,ale slyszalem ze to moze byc przytkany katalizator,ale nie jestem pewny.powodzenia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.