Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy na forum i jezeli istnieje juz taki temat to przepraszam, dajcie mi na niego link.

Moj problem polega na tym, ze : nie działa obrotomierz i ekonomizer i caly czas swieca sie zielone kontrolki od stanu oleju. Auto nie ma mocy takiej jak np e34 z tym samym silnikiem. Zawór upustowy nie działa poprawnie ponieważ ciegno wgl sie nie rusza. Moje obserwacje i dokonania: turbina dziala, troche puszcza olej, ale nie ma luzów. Sciagajac przewod idacy z turbo do kolektora po dodaniu gazu naprawde ładnie dmucha turbinka, ale w przewodzie idacym do gruszki nie ma ani cisnienia ani podcisnieniea. Przewod ten idzie do jakiegoss urzadzenia kolo kielicha( nie wiem co to jest). Roznica pomiedzy poprzednim td jest taka ze tutaj z kolektora wydechowego idzie przedow do kolektora ssacego. Moje pytanie: jak dokladnie sprawdzic dzialanie tego zaworu upustowego, czym jest to urzadzenie do ktorego idzie przewod z gruchy i jakie ma zadanie i czy mozna wymontowac ten przewod pomiedzy kolektorem ssacym, a wydechowym i zaslepic otwory? Prosze o pomoc

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam kolego.

Powiedz jak sobie poradziłeś z tym nie działającym obrotomierzem i zielonymi kostkami?

Bo ja mam ten sam problem. Moje bmw nie było odpalane od 4 miesięcy i gdy wczoraj podłączyłem aku zapaliły się wszystkie zielone cegiełki i obrotomierz nie działa. Przed moim wyjazdem czyli 4 miesiące temu BMW było bez zarzutów, a teraz coś czuję że się zacznie.

Jeśli masz jakiś pomysł proszę o podpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.