Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z nowo kupionym E36 compact

 

Tył na 100% nie był uderzony ale w stacji diagnostycznej wyszła spora zbieżność oraz negatyw - dzięki czemu tnie mi opony.

Wyczytałem że nie ma możliwości regulacji negatywu, nie licząc śrub piotresa.

 

Czy istnieje jakakolwiek mechaniczna możliwość regulacji zbieżności oraz pochylenia kół ?

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie. mattiss

 

 

Dziękuję za poprawienie natomiast mój Compact to składak a taki model nigdy nie istniał więc wpisywanie wielkości silnika w tym przypadku mija się z celem.

Edytowane przez jackolus
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Compact praktycznie jest jak e30, nie ma szans na regulację zbieżności. Jak ścina opony to może masz obniżony samochód mocno i z tego powodu bedzie Tobie zawsze ścinać. Jedyna rada to tuleje mimośrodowe i zabawa w regulacje. Zakładam że tuleje belki i wahaczy są w stanie należytym a nie zużyte.
Opublikowano

Tak, mam niestety obniżony samochód ale z tym nic nie zrobię.

Nie mam zamiaru również zmieniać opon co 2000km więc czas naprawić kąty.

 

Cały tył już wyjęty z auta więc z rozpędu wszystkie gumy zmienię na poliuretany, przy czym zaciekawiłeś mnie tulejami mimośrodowymi

.

Mam plan zrobić samemu patent pietrasa ze śrubami acentrycznymi ( z całym szacunkiem, nie będę płacił 4 stówki za 8 śróbek z napisem bmw ) , ale kupując poliuretany mam możliwość wzięcia mimośrodowych.

 

Czy jestem w stanie na stałe wyregulować za ich pomocą zbieżność i negatyw ? W jaki sposób można je zablokować w danej pozycji ?

Za pomocą śrób acentrycznych blokuję nakrętką i żadna siła tego nie ruszy, natomiast do tulejek mam lekki dystans jak będą się spisywać.

Czy służyłbyś jakimś linkiem żeby unaocznić ich działanie ?

 

Mój plan opiera się według poniższego przykładu:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1278077%22

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj wprowadziłem Cię w błąd z tymi tulejami. Tak to jest jak człowiek gdzieś cośprzeczyta i nie doczyta do końca. Chodziło mi własnie o ten patent z tą śrubą. Raz w zyciu to widziałem na oczy, nie mając bawary w posiadaniu i nie wgłębiałem się w temat, ale na forum jest napewno ktoś kto to przerabiał więc musisz poczekać aż ktoś odpowie Tobie coś więcej. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.