Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Założyłem nowy temat bo dotyczy zupełnie czego innego, jeśli źle zrobiłem to po prostu niech mod usunie ten temat i przepraszam. Tak więc problem w moim E36 325i Compact (swap) jest taki, że temperatura na zegarach podnosi się jakiś milimetr za niebieskie pole, za nic nie pójdzie do połowy wskaźnika! Silnik jest żwawy, pojeżdzę trochę to czuje że jest ciepły bo ma moc i nie jest taki zamulony jak dopiero co po odpaleniu. Dodam jeszcze że ogrzewanie w aucie jest a praktycznie prawie go nie ma, leci troszke ciepłe powietrze i jest go tak mało że prawie nie czuć. Na maxa ustawiam ogrzewanie, jest tylko wielki hałas z nagrzewnicy a praktycznie w ogóle powietrze nie leci :) Ani na szybę, ani na środek ani na nogi... Może to być wina termostatu? Płyn chłodniczy jest napewno... Tylko co by miał termostat do słabego nawiewu? Hmm? Jak myślicie?

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Jak mam zapowietrzony to powietrze ledwo leci? A co myślicie o zapchanym filtrze pyłkowym? Ten compact nie ma klimy czyli filtr jest na podszybiu tak?

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano

zapowietrzony układ,silnik sie słabo nagrzewa = słabe ogrzewanie

 

a może masz walniety czujnik teperatury

jesli to byłby czujnik to móglby on tez odpowiadać chyba za za duże spalanie

np jakby odczytywał zaniżona teperature to sterownik by podawał bogatą mieszanke cały czas ,czyli by więcej palił niż powinien

Opublikowano
Wiesz co, masz racje! Jak mam temperaturę cały czas niską to spalanie może być wtedy właśnie wysokie. Dlatego może też tyle mi pali ta bmka!?

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
tak jak napisał Ci kolega hazarr + sprawdzenie termostatu to się tyczy temperatury. Oczywiście jak masz zapchany filtr to powietrze będzie słabo lecieć. Wymieniałem ostatnio filtr kabinowy i wysypało się hmm z 1,5 szklanki syfu po wymianie dmucha aż miło.
tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Dzisiaj rozebrałem podszybię a tam nie ma filtra. Sama nagrzewnica bez filtra. Więc powinno lecieć mocno... Ale dalej jest dosyć słabe.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Dzisiaj rozebrałem podszybię a tam nie ma filtra. Sama nagrzewnica bez filtra. Więc powinno lecieć mocno... Ale dalej jest dosyć słabe.

musisz wyjąć schowek i na dole po lewej stronie jest

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Chłopaki! Normalnie masakra :) Wziałem rozebrałem obudowe termostatu oczywiście przed tym powyciągałem chłodnice i odkręciłem wiatrak. Co sie okazało? W środku nie ma wogóle termostatu!!! Czy to przez to nie chciała się zagrać i mogła dużo palić? Była cały czas na ssaniu może??

Pozdrawiam,


Maks

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chłopaki! Normalnie masakra :) Wziałem rozebrałem obudowe termostatu oczywiście przed tym powyciągałem chłodnice i odkręciłem wiatrak. Co sie okazało? W środku nie ma wogóle termostatu!!! Czy to przez to nie chciała się zagrać i mogła dużo palić? Była cały czas na ssaniu może??

Powiem ci że w swoim 325 miałem dokładnie tak samo. Na trasie nie chciał się zagrzać, jedynie gdy stałem to temp rosła. Diagnoza była prosta - wymiana termostatu. Jak go wyjąłem to po prostu była w nim tylko obudowa!! :D Tak jak u ciebie.

Opublikowano
U mnie nawet jak stałem pół godziny na postoju żeby zobaczyć czy temp. wzrośnie to i tak była na niebieskim. Ciekawe czy mógłbyć cały czas na ssaniu... Dzisiaj biore się za montaż termostatu i odrazu wymiane płynu i odpowietrzanie układu. Napisze o efektach później :)

Pozdrawiam,


Maks

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.