Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czy ktoś z szanownych forumowiczów może mnie wspomóc wiedzą nt. czy były jakieś różnice konstrukcyjne między silnikami M10 1,8 starszym na gaźniku 2B4 (spotykanym w E-21) a nowszym na gaźniku 2BE (powszechniej stosowanym w E-30). Mam na myśli tłoki oraz głowicę. Różnice takie występowały np. między wtryskiem a gaźnikiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co się orientuje to miedzy tym gaźnikami po za kolektrorem ssącym i gaźnikiem to nie było różnic w głowicy ani w tłokach, wale (mowa o m10b18). Przy wtrysku różni się głowica z tego względu że gaźnika ma pompę mechaniczną napędzaną od wałka a wtrysk elektryczną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.