Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam e36 94rok z325i z silnikiem do wyrzucenia. 24 zawory są pogięte... mocno skatowana.

Myślę teraz żeby nie brać z powrotem drugiego 2.5 tylko już SWAP na 2.8 tylko ktoś mówił, że to dwa różne samochody, zawieszenie , hamulce, że po prostu 2.8 w 325 będzie kiepsko się komponował w podzespoły które w 328i są podobno dużo masywniejsze...

Czy to prawda, co ma samochód innego 328 od 325 prócz pojemności ;>?

2.8 jest dużo mocniejsze od 2.5.

Bo generalnie mam do kupienia za 3tysiące z mostem, wałem, sprzęgłem, skrzynią, komputerem, i wszystkim co niezbędne do SWAPA.

Jak to będzie wyglądało ?

Pozdrawiam

Opublikowano

Buda taka sama zawias ten sam heble porownywalne 328 ma wentyle z tylu tylko

Niezlych ci bajek ktoś naopowiadal :mad2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Stary ładnie 24 zawory zgiąć ...trzeba mieć talent .... zacznij rozróżniac prawdę od fantazji... 328 jest mocniejsze ale nie jest to drastyczna różnica
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

No troszkę przykatowałem ją :) czyli generalnie 328 od 32 niczym się nie różni prócz silnikiem tak?

 

wszystko jeśli chodzi o geometrię, zawiasy, i inne jest dokładnie to samo?... w sumie kumpel ma 328i cabrio i na tylnym zawieszeniu jak zajrzę do nadkola to widać sprężynę u mnie jest zwykły amor bez jakiejś sprężyny ... i wydaję się sztywniejsza jego. a takie sprawy jak wahacze belki, wsporniki, przeguby, też te same ? Bo już most i wał jest inny ?

Dzięki wielkie za info :)

Opublikowano
Większość taka sama. Wahacze i podzespoły zawieszenia,Jedynie tarcze tylnie są wentylowane
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Jakos niewierze w te 24 zawory pogiete :D

To jest wlasciwie nie realne w tym silniku

choc mozliwe to jednak watpie :8)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
z trójki już przy odcięciu zajebała dwójkę... ;| silnik był w dobrym stanie i był trochę mulony ... więc nie wytrzymał... efekt brak kompresji na dwóch tłokach, po zdjęciu głowicy wszystkie 24 zawory w kiepskim stanie... jeden był w miarę ok... przy cylkach bez kompresji zawory były tragiczne... uszkodził też cylindry i tłoki... na jednym ostatnim tłoku nie było w ogóle oleju ... :| jednym słowem porażka całkowicie. Szukam teraz silnika 2.5 , miałem dobrą okazję na 2.8 ale to większe koszty i nie wiem czy jest w ogóle sens. generalnie 2.5 ładnie pracował ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.