Skocz do zawartości

316i problem z ukladem paliwowym - gaśnie po 30s


supersupe

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie moj problem przedstawia sie nastepujaco odpalam samochod pochodzi 30 sek i gasnie dodaje gazu gasnie pozniej jslychac jak pokolei przestaja pracowac gary pompa podaje paliwo tzn chodzi wiec chyba filtr paliwa jakie sa objawy zapchanego filtru paliwa??

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie takie są objawy zapchanego filtra. Ale również może być problem z przepływką, świecami, cewkami, przewodami WN, luźnymi wtyczkami od układu zapłonowego, pęknięta głowica, pęknięta uszczelka pod głowicą, brakiem paliwa w zbiorniku, wodą w układzie paliwowym, zapchanym układzie dolotowym, zapchanym układzie wydechowym, uszkodzonym przekaźnikiem pompy paliwa :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie takie są objawy zapchanego filtra. Ale również może być problem z przepływką, świecami, cewkami, przewodami WN, luźnymi wtyczkami od układu zapłonowego, pęknięta głowica, pęknięta uszczelka pod głowicą, brakiem paliwa w zbiorniku, wodą w układzie paliwowym, zapchanym układzie dolotowym, zapchanym układzie wydechowym, uszkodzonym przekaźnikiem pompy paliwa :D

przewody sa nowe swiece tez glowica cala i uszczelka tez cala w zbiorniku jest 20 l i pompka pracuje wiec mozna sie spodziewac ze to jest filtr paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody sa nowe swiece tez glowica cala i uszczelka tez cala w zbiorniku jest 20 l i pompka pracuje wiec mozna sie spodziewac ze to jest filtr paliwa?

 

to sprawdź pozostałą cześć rzeczy która wymieniłem. Jeżeli stało ci sie tak po tych mrozach to możesz mieć zamarznięta wodę w układzie paliwowym. Posprawdzaj wszystko co napisałem.

Odpal zimnego, jak zgaśnie sam to wyłącz zapłon i sprawdź czy na listwie wtryskowej masz paliwo. Odkreć przewód albo sprawdź w odpowietrzniku. powinno trysnąć. Jak nie ma to wina w przekaźniku pompy paliwa, pompce paliwa( to ze buczy to nie znaczy ze dobrze pompuje), zapchanym filtrze, zamarzniętej wodzie w układzie paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody sa nowe swiece tez glowica cala i uszczelka tez cala w zbiorniku jest 20 l i pompka pracuje wiec mozna sie spodziewac ze to jest filtr paliwa?

 

to sprawdź pozostałą cześć rzeczy która wymieniłem. Jeżeli stało ci sie tak po tych mrozach to możesz mieć zamarznięta wodę w układzie paliwowym. Posprawdzaj wszystko co napisałem.

Odpal zimnego, jak zgaśnie sam to wyłącz zapłon i sprawdź czy na listwie wtryskowej masz paliwo. Odkreć przewód albo sprawdź w odpowietrzniku. powinno trysnąć. Jak nie ma to wina w przekaźniku pompy paliwa, pompce paliwa( to ze buczy to nie znaczy ze dobrze pompuje), zapchanym filtrze, zamarzniętej wodzie w układzie paliwowym.

powiedz mi w ktorym momencie ma uruchomic sie pompa paliwa podczas włczonego zaplonu czy podczas krecenia silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy, ale pytanie na poziomie niemyślącego 10 latka :mad2: :mad2: :mad2:

 

Pomyśl chwilę: jakby pompa włączała się (czytaj podawała paliwo) od razu po przekręceniu klucza do zapłony to miałbyś wiecznie zalane świece i w życiu byś nie odpalił...

Pompa załącza się w momencie rozruchu podając paliwo. Dlaczego wtedy? Dlatego, że to co wyżej to raz a dwa jest jeszcze takie coś jak zawór zwrotny, który zapobiega cofaniu się paliwa z przewodów do zbiornika :)

 

 

Pozdrawiam,

Prawdziwy facet ma wał a nie przeguby :P


Gdyby bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach i jedli dupami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy, ale pytanie na poziomie niemyślącego 10 latka :mad2: :mad2: :mad2:

 

Pomyśl chwilę: jakby pompa włączała się (czytaj podawała paliwo) od razu po przekręceniu klucza do zapłony to miałbyś wiecznie zalane świece i w życiu byś nie odpalił...

Pompa załącza się w momencie rozruchu podając paliwo. Dlaczego wtedy? Dlatego, że to co wyżej to raz a dwa jest jeszcze takie coś jak zawór zwrotny, który zapobiega cofaniu się paliwa z przewodów do zbiornika :)

 

 

Pozdrawiam,

pompa utzymuje cisnienie dawka paliwa jest regulowana przez wtryskiwacze ktore sa na listwie wtryskowej np jezdzisz na gazie pompa chodzi caly czas ale tylko wtryski sa odciete i co zalewa swiece?? a gdzie jest ten zaworek zwrotny????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy na szambie działa czy nie, bo nie jeżdżę na tym czymś. Nie po to BMW wyprodukowało silniki benzynowe, żeby jeździć na gazie :mrgreen:

Zaworek zwrotny - ściągnij "sam naprawiam" i znajdziesz :P

 

 

Pozdrawiam,

Prawdziwy facet ma wał a nie przeguby :P


Gdyby bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach i jedli dupami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy na szambie działa czy nie, bo nie jeżdżę na tym czymś. Nie po to BMW wyprodukowało silniki benzynowe, żeby jeździć na gazie :mrgreen:

Zaworek zwrotny - ściągnij "sam naprawiam" i znajdziesz :P

 

 

Pozdrawiam,

napisz tylko gdzie to jest z gory dziekuje:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przodu listwy wtryskowej z takim małym wężykiem.

Przekaźnik po włączeniu zapłonu uruchamia pompe paliwa na około 1sek. Następnie włącza ją gdy kręcisz rozrusznikiem. Na listwie chyba nie ma 3.5 bara... wydaje mi się ze coś koło 0,7-0,9 ale mogę się mylić

W każdym razie jak przekręcisz na zapłon pompka podpompuje paliwo. Jeżeli zaworek nie trzyma to ciśnienie od razu zejdzie w przewód powrotu. Jak pokręcisz chwile rozrusznikiem to też powinno być ciśnienie na listwie o ile zaworek trzyma. Jeżeli pompka nie pompuje paliwa to listwa będzie "sucha". Grawitacyjnie paliwo spłynie, a w zamian otrzymasz powietrze. Jeżeli zaworek nie trzyma to paliwo w listwie przez jakiś czas będzie ale nie będzie ono pod ciśnieniem. Sprawdź czy masz paliwo w listwie a później wytłumaczę ci jak sprawdzić czy trzyma zaworek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj wymienilem filtr paliwa podczas wymieniana od strony filtrowanej benzyny nic nie wylecialo a od strony dochodzacej do filtra bylo cisnienie ale tylko powietrza nie bylo w nim paliwa mam pol baku sciagnelem ta klape od pompy paliwa i jak przestaje krecic to mam takie wrazenie ze paliwo sie pompuje ale jak koncze krecic to sie wraca. dzisiaj sprawdze ten zaworek i napisze co jest ..:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiazany byl troche zlozony przed wymiana filtra paliwa cisienie do filtra bylo dobre a poza filtrem nie wiec paliwo pomalutku plynelo sobie do listwy ale nie wystarczajaco by ja odpalic wiec wracalo sobie do drugiej komory baku i tam sobie sciekalo pompka z prawej komory nie pobierala bo filtr byl zapchany i cale paliwo bylo do drugiej komory wiec po wymianie filtra smialo krece a tu nic a dlaczego bo w prawym zbiorniku nie ma paliwa tylko powietrze wiec dolalem wachy pompa zalapala i sciagnela cała wache do prawej kjomory wiec jest wszystko ok i dziala .....Dzieki za pomoc wszystkim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.