Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie, padła mi skrzynia automatyczna w e30 silnik 1.8 m10, sprawa wygląda tak... Zostawiłem bratu samochód na kilka tygodni. Pojeździł trochę i w pewnym momencie pękła mu chłodnica, wyjął ją i zakleił, wyleciał mu przy tym olej, podjechał kilka metrów na stacje żeby dolać oleju ale czuł ze ta skrzynia coś się ślizga. dolał oleju i nadal było to samo... Ja po 2 tygodniach odpaliłem i ruszyłem samochodem i pojechałem może kilka metrów, zaczęło coś trykać i zniknęły biegi, był tylko wsteczny który po kilku metrach tez znikł... I co teraz do wymiany??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe jak pokleił tą chłodnićę. Pewnie klej dostał się do obiegu skrzyni i szlak trafił sprzegło automatu. Na początek to zmień chłodnice na nową najlepiej, wypłucz dobrze skrzynię (chodź wątpię czy coś da) i zalej olejem. Oczywiście olej dedykowany to danego automatu jakieśdobrej firmy. Jak Twój brat wlał jakiegoś orlena to moze też skrzynia na tym nie jecchac. Jak wyczyszczenie i nowy olej nic nie da to trrzeba wyjmować skrzynię i albo używana inna albo ta do regeneracji.
Opublikowano
ale nic sie tam nie zabrudzilo... przeciez chlodnica rozwalila sie tam gdzie jest woda a nie olej, jak odpinał chlodnice to wyciekł olej i to podobno sporo...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo olej od skrzyni przebiega przez chłodnicę celem chłodzenia. Jak rozbierał chłodnicę to mogło mu coś wpaść do układu smarowania skrzyni. Dalej nie musze chyba mówić co się może stać.

Oczywiście nie wykluczam awarii skrzyni niezależnie od faktu że chłodnica była demontowana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.