Skocz do zawartości

Problem z E30 1,8 odpaleniem po remoncie głowicy POMOCY!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam mam problem z bmw e30 1,8 M40 a więc tak szczelił mi pasek rozrządu w trakcie jazdy jechałem bardzo wolno gdzieś 20 km/h więc tłoki korbowud nie dostały ale głowica i 3 zawory tak głowica została ze szlifowana zawory wymienione nowy kompletny rozrząd wszystko jak powinno być. Złożylem ustawiłem rozrząd a auto nie odpala iskra na świecach jest paliwo dochodzi więc nie mam pojęcia co może być nie tak.... bardzo prosze o pomoc.... dodam że silnik kręci i żadnych stuków nie słychać nie znam się aż tak dobrze na bmw bo dopiero co nie dawno kupiłem więc prosze o wyrozumiałość z góry dziękuje za pomoc jeśli owa zostanie mi okazana. Edytowane przez patryss16
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na pewno dobrze rorząd założyłeś. Ja proponuje zdjąć pasek i wałem korbowym obrócić 360 stopni. Załóż pasek i zobacz co bedzie.
Opublikowano
Okazało się że nie ma ciśnienia na tłokach a mam jeszcze jedno pytanie czy po szlifie glowicy trzeba czekać kilka godzin asz zawory się cofną do końca?? a potem zakładać??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
może wiecej niż 3 zawory poszły? a wdług jakich znaków zakładałeś pasek??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro przed awarią wszystko było dobrze a po naprawie nie ma ciśnienia to albo jest krzywy jeszcze (na jednym garze nie ma cisnienia) lub źle ustawiony rozrząd (brak ciśnienia na wszystkich garach). Może być dziura w tłoku ale sądzę że mechanik by raczej by zauważył dziurę w tłoku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.