Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wczoraj wracając z pracy przydarzył mi się problem z ogrzewaniem. Zanim oczywiście napisałem ten post przeczytałem i poszukałem forum ale nie mogłem znaleźć odpowiedz na mój problem. A mianowicie, mając w klimatroniku ustawione na Auto (22 stopnie) i siłę nawiewu zmniejszoną na jedna kreskę tylko a po środku nawiewy miałem ustawione na środek na tą kreseczkę czyli ani niebieskie kropeczki ani czerwone, nagle zaczęło dmuchać mi z nich mocniej powietrze a na nogi przestało. Kiedy wcisnąłem przycisk Auto, siłą nawiewu się zwiększyła do 4-5 kresek (czyli normalnie) ale na nogi zaczęło lecieć zimne powietrze zamiast ciepłego czy gorącego, zawsze było tak że zaczęło lecieć ciepłe powietrze na nogi a chłodne na klatkę piersiową. Wiec postanowiłem włączyć nawiew tylko na klatkę piersiową i pokrętło ostawiłem na trzy czerwone kropeczki czyli gorące i już po chwili na klatkę leciało gorące powietrze, wcisnąłem dodatkowo jeszcze nawiew na szyby i tak samo zaczęło lecieć gorące powietrze, wcisnąłem jeszcze nawiew na nogi i też zaczęło lecieć gorące powietrze. To sobie pomyślałem że wszystko już jest OK i wcisnąłem z powrotem na Auto i niestety znowu to samo, czyli na nogi zaczęło lecieć zimne powietrze zamiast ciepłego. Po chwili znowu powtórzyłem czynność czyli zwiększyłem sobie nawiew na maxa wcisnąłem nawiew tylko na klatkę piersiową, trzy czerwone kropeczki i leci ciepłe a wręcz gorące powietrze, wcisnąłem nawiew na nogi i leci gorące powietrze i mowie że jest OK, ale po wciśnięciu znowu na Auto, momentalnie na nogi zaczyna lecieć zimne powietrze.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem i co może być jego przyczyną :?:

Dodam że stało się to nagle, czyli w trakcie jazdy, samochód się nie grzeje, i jakieś 2 tygodnie temu był wymieniany płyn chłodniczy i układ był odpowietrzany i grzał jak należy :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a teraz się pewnie termostat zepsuł bądź po prostu złamał się jeden z trzymających go plastikowych haczyków, do wymiany i tak z tylko z całą obudową - postaraj się przy wymianie płyn złapac, w końcu świerzak :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.