Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam cały czas problem z odpaleniem swojego przebłysku geniuszy bawarskich konstruktorów.

 

Czy ktoś wie, jak mogę sprawdzić ze stuprocentową pewnością, że problem nie tkwi w układzie paliwowym?

 

Pompa sprawdzona, podaje. Po zdjęciu kolektora i wyjęciu wtrysków, nic z nich nie leci podczas kręcenia rozrusznikiem.

 

1. Czy to, że nie leci paliwo ze zwrotu - do pompy oznacza, że układ nie pracuje

2. Czy problem z wył. termiczno czasowym może powodować zupełną niemożliwość odpalenia?

3 . To samo, ale ze wtryskiwaczem rozruchowym

4. Jak sprawdzić wtryski robocze, czy napewno działają?

 

5. Czy ominięcie przekaźnika pompy paliwa może spowodować problem? (Nie wiem, może jakiś sygnał zwrotny, albo coś.

 

4. Co jeszcze mogło się spieprzyć?

Opublikowano
Sprawdz czy paliwo dochodi do listwy wtryskowej poznie regulator cisnienia a przy wyjetej listwie podczas odpalania powinny rozpylac

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.