Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Vitam wszystki uzytkownikow E60 !!! Odrazu musze powiedziec ze o ile we wczesniejszym modelu E 34 nie miałem żadnych problemow to w tym mam i to ciągle, a moze mam pecha!!!

O tym ze klęknął mi silnik po wpadnieciu zapadek do pierwszego i czwartego cylindra przy jednoczesnym (kiedy samochod byl w naprawie) zbombardowaniu gradem karoseri i innych sprawach mniejszych nie wspomne!!!!

Obecnie kiedy sie juz uporałem z innymi problemami ma tak: jadac np. na autostradzie powyzej 100/h i dodajac gazu nastepuje zjawisko szarpniec delikatych.... nie zawsze ale czasami jedno po chwili drugie....

Występuje to tylko dodajac gazu tak dosc mocniej i powyzej 100/h... patrzac na obrotomierz minimalnie skacze ale naprawde minimalnie... tak o 100 obrotó na minute..

jak sie juz rozpędze to to zjawisko nie wystepuje...

dodam ze nie jest to zawsze...

juz tak jestem zmeczony tymi wszystkimi problemami ze pytam sie czy ktos miał podobny proble...

dodam ze mam przejechane ok 160 tys. , samochód to krajówka , nie byl bity serwisowany tylko w w org. stacjach BMW...

pragnę jeszcze dodac ze stan oleju jest wporzadku i nie miałem nigdy ubytkow ani przecieków!!!

pozdrawiam i czekam na jakies sensowne porady a moze ktos juz miał taki problem porady..

krisneo

Opublikowano

Wymien olej/plyn w skrzyni wraz z filtrem.

 

Radze wymiane ze wzgledu na przebieg. Ale uzupelnienie poziomu oleju powinno zalatwic temat. Jednak by rzetelnie to zrobic trzeba sprawdzic poziom w odp zakresie temp wiec lepiej wymienic i hulac nastepne 150 kkm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.