Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z tą skrzynią. Wczoraj zaobserwowałem, że przez jakiś czas przy ruszaniu z miejsca było lekkie szarpanie tak jakby sprzęgło nierówno łapało. Później to sie uspokoiło ale dzisiaj pojawił sie inny problem. Przy zmianie biegu z 1 na R lub na odwrót czasami skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Po wyłaczeniu silnika i ponownym odpaleniu wraca wszystko do normy. W trakcie jazdy nie ma żadnych problemów. Co może być przyczą, może kroś miał taki problem?

Przed chwilą doszły kolejne problemy. Wyskakuje błąd i pisze że sa dostępne tylko biegi R i od 1 do 3. Czasami nawet nie mogę wrzucić jedynki a jak wskoczy to po ruszeniu zaraz przeskakuje w pozycje N. Cały czas słychać jak coś buczy pod spodem. Pewnie ta pompa hydrauliczna przy skrzyni. Może ona jest winowajcą tej sytuacji? Po kilku chwilach cisnienie spada poniżej 30 barów nawet do 25. W Disie pokazuje błąd "active pump". Pompa załącza sie co kilkanascie sekund podbije ciśneinie o kilka barów i z powrotem spada. teraz juz nie można właczyc żadnego biegu. Dawniej trzymała ciśnienie powyżej 40 barów i właczała się mniejwięcej co cztery zmiany biegów a teraz włacza sie nawet na postoju gdy nie jest uruchomiony silnik

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam taki sam problem, już od dłuższego czasu coś się dzieje. Auto wchodzi w tryb awaryjny, czyli 1, 2, 3, zastanawia się, czasami nie można włączyć żadnego biegu. W tej chwili auto nie jeździ, żaden bieg nie wchodzi, po podłączeniu do komputera występują błędy,

4F 6F HYDRAULIK POMPE,

4F 6E CISNIENIE HYDRAULICZNE,

4F E4 GŁÓWNY PROCESOR

Może ktoś jest w stanie odpowiedzieć ?, lub polecić jakiegoś porządnego elektromechanika?

A Pan w jaki sposób rozwiązał ten problem ?

Opublikowano
Mi uciekł płyn hydrauliczny do skrzyni bo przepuszczały jakieś elektrozawory, nie było ciśnienia w układzie i nie można było wrzucić żadnego biegu. Tak powiedział mechanik. Wymienił te zawory, wymienił olej w skrzyni i zalał nowy płyn hydrauliczny i wszystko gra. Kosztowało mnie to wszystko jakieś 800 zł, bo znalazł taką samą skrzynie używaną i zawory przełożył z tamtej. Pewnie u Ciebie jest to samo, albo pompka Ci się zjarała i nie pompuje w ogóle. U mnie pracowała cały czas bez żadnych przerw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.