Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z odpalaniem auta,bmw 316i silnik n42 115km2002r ,jak auto pale na zimnym to się dusi i gasnie dopiero zaskakuje za 2 lub 3 razem ,miga czasami chek i nie gasnie ,a nieraz gasnie po 6,7 odpaleniu silnika ,na ciepłym jest ok problem pojawia się po 6,7 godzinach jak auto ostygnie ,byłem na kompie miałem błedy przerywacz na 2i3 cylindrze ,czuknik temp silnika padnięty bo pokazywał mi -7c wymieniłem tak jak kazano filtr paliwa ,2 cewki na beru,swiece problem jest nadal zero postepów,jest tak jak było,dziwne z tym czujnikiem tem.silnika bo na kompie w aucie w teście 0,7 pokazuje dobrze temperature,ale czujnik też wymienie,jest jeszcze taki problem że jak odpalam słychac czasami takie wycie wrrr pod autem koło kierowcy,byłem już u paru mechaników nie wiedza co jest ,jutro serwis bosch zobacze co tam zdziałaja ,a raczej skasuja
Opublikowano
Dodam jeszcze że jak przytkam reka wydech ,to nie ma żadnego oporu ,spaliny widac jak się wydobywaja ale reki nie wypycha auto się nie dusi,dziwne to jest czy u was też tak jest ,a dziury nigdzie w układzie wydechowym nie widać
Opublikowano
Witam byłem w tej sprawie dzisiaj w serwisie bosch i powiedzieli ze do wymiany uszczelka pod głowica albo zawory wypalone za małe ciśnienie to nie zle się narobiło, gdy ostygnie auto zawory wracaja do swojego stanu dlatego auto na zimnym sie dławi i gasnie i kopmp pokazuje wypadanie zapłonów dziwne ze za 2albo 3 razem załapuje i auto chodzi normalnie nie wiem co ztym robić koszt bendzie zapewne kolosalny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.