Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. jestem (nie) szczęśliwym posiadaczem e39 2.0i i mam następujący problem. gdy temperatura silnika przekroczy pierwszą białą kreskę (ok 70 st) silnik zaczyna tracić moc a gdy złapie 90 i wlączy sie wisko jest tragedia. auto traci z połowę mocy. byłem na kompie i wykazało czyjnik położenia wałka rozrządu. wymieniłem (jakiś dziwny był bo troche wystaje- nie wchodzi do końca tak jak oryginał) i nic. dodam że wisko jest raczej zepsute bo jak się załączy to moge je przytrzymać ręką. pompa paliwa jest ok.
Opublikowano
byłem na kompie i wykazało czyjnik położenia wałka rozrządu. wymieniłem (jakiś dziwny był bo troche wystaje- nie wchodzi do końca tak jak oryginał) i nic.

 

 

Czujnik tylko i wyłącznie oryginał na zamiennikach BMW nie chce jeździć.

 

VDO SIEMENS sobie zafunduj i będzie git :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.