Skocz do zawartości

[e39] Czujnik wałka rozrządu . Jaki być powinien ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Padł mi jakiś czas temu czujnik wałka ,spadła moc silnika,dłużej zapalał itp. Wymienili mi "mechanicy" na używkę a miała być nówka ( za nówke zapłaciłem ) ;/ i padł ponownie teraz chce kupić sam i sam zmienić ale z tego co widzę do mojego M52b20 czujnik jest inny według katalogu a inny mam zamontowany obecnie. Obawiam się że wsadzili mi nie dość że stare badziewie to jeszcze od M50. Proszę o pomoc niech ktoś się wypowie czy się myle czy nie . Obecnie siedzi taki : http://moto.allegro.pl/czujnik-walu-walka-rozrzadu-bmw-e36-i1197098381.html

 

A powinienem mieć chyba taki : http://moto.allegro.pl/bmw-e36-e39-328-320-520-m52-czujnik-walka-siemens-i1194614969.html

 

Chodzi o to ze zamontowany mam z taką wytłoczką metalową a inne są bez

Opublikowano
Bardzo dziękuję koledzy :). A siedział u mnie siemens 5wk9 0101. Dałem 270 zł i wstawili mi używany czujnik do tego nie taki jak trzeba hamstwo w biały dzień auto pewnie temu było takim mułem (choć błędów nie wyrzucał). Jutro już bd miał czujke po numerach co kolega wyżej napisał i dam znać :). Jeszcze raz dzieki
Opublikowano

Witam!

Dałem 270 zł i wstawili mi używany czujnik do tego nie taki jak trzeba hamstwo w biały dzień

Hamówa pełną gębą, kolego!

Sorry, ale aż mi ciśnienie skoczyło, powróciło wspomnienie po tym, jak mnie kiedyś tak zrobiono. Bardzo podobnie, z tym, że nie chodziło o czujnik, ale łożyska.

Nie dajcie się urobić yebanym naciągaczom!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano
Kupiłem,zmieniłem i myśle że jest OK tylko przymula jak daje jej gazu do końca,nie że gaśnie czy coś takiego poprostu idzie równo bez wciskania w fotel i czasem troszeczke zatrzęsie silnikiem ale chyba dam już temu spokój. Do posiadaczy 2.0 --> u was też tak jest ? czujecie wzrost mocy pow. 3 tyś ?Aha i jeszcze jedno - jaka powinna być odcinka ? Bo u mnie 6.500 i tak jakby gasł wcześniej miałem e34 520i 24v i odcięcie było takie że przerywała więc chyba ok a moja e39 przygasa.
Opublikowano

Bezbłędnie sprawdzałem INPĄ. Tylko ... Sondy pracują (regulują w całym zakresie pracy) świece nowe , przepływka w inpie daje oczekiwane przez silnik wartości ale zastanawia mnie ten analog adaptation 1 i 2. Jak skasuje adaptacje na zimnym jest ok i są po zero ( tam gdzie jest minus) a w miare rozgrzewania silnika nabiera minusowych wartości.Najgorsze jest to że nie wiem od czego są.

 

Od czego są te wartości ? Bo nawet nie wiem gdzie szukać przyczyny

 

http://img375.imageshack.us/img375/2130/20100816540.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.