Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zmieniłem sobie świece na nowe NGK VL08 , wcześcniej też miałem takie same tylko że troche już przejeździły... (kolor świec był ceglany, nie wiem czy to dobrze czy źle...) i tu moje pytanko wcześniej na nagrzanym silniku obroty biegu jałowego były w granicach 1000, czasami 1050 -1100 , teraz na nagrzanym silniku są w granicach 850 - 900, czy to normalne ... ?
Opublikowano

Wygląda, że coś na rzeczy było (jeżeli rzeczywiście obroty zmieniły się natychmiast po wymianie świec). Ale poziom 850-900 obr/min jest bardziej odpowiedni w M10.

 

Ceglasty kolor elektrod znaczy, że wszystko działa OK. Przy jeździe na dłuższych trasach kolor może być jaśniejszy, trochę bliższy popielatemu. No i raczej powinien to być nalot, a nie nagar. Ale w samochodach jeżdżących na krótkich trasach nie ma co na to liczyć.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.